-72 Polaroita suomessa?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja rusteri, 28.11.2009.

  1. rusteri

    rusteri 3rd gear

    Mielenkiintoinen kysymys juolahti mieleen kyseisestä autosta, että mahtaako niitä paljonkin olla ku ei ole vaan näkyny. Iski vain pahasti silmään sen karismaattinen muotoilu.
     
  2. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    No eipä noita taida hirveesti täällä olla. Itse olen nähnyt livenä vain yhden (4 d tolppa) joskus 90-luvun alussa. Tais olla pohjamaalin harmaissa...

    Eilen tuli katsottua vuonna -74 tehty leffa Dirty Mary, Crazy Larry. Surkea pätkä muuten, mutta autot oli sen ajan autoja eli AUTOJA. 8) Sääli vaan, että juuri näitä komeita 72 polaroita (poliisiautoja) romutettiin siinä oikein urakalla. :cry:
     
  3. rusteri

    rusteri 3rd gear

    Joo, ite kans löysin veekasin myyntipalstalta jostain 90 luvun taitteesta yhden myynnissä. Minne mahtaa olla juossu. On vaan niin rujon komia auto että oksat poies.

    No joo ei ehkä parhaimpia leffoja, mutta kyllä ny vielä vast än vurious leffat hakkaa. Alkuperääsessä Puhallettu 60 sekunnissaki romuttuu komiaa Hyrsler korporaationia oikeen olan takaa. Sielläki löytyy 72 Polara jota ei ihime kyllä paalata. :D

    Joskus kateltiin porukalla tämä Duel-kauhun kilometrit ja kun lopussa se tolppa Valtteri menee tankkerin kanssa lepikkoon, niin muistan vain että kaverin emäntä het kysy äijältänsä ja allekirjoottaneelta(kohtuu vakavia A-body ihmeisiä kun ollaan) että: Tuliko suru puseroon että pitääkö antaa nenäliina. :D
     
  4. wolfman

    wolfman Gearhead

    Mä muistan tämän, mut sitä en muista saiko kumpikaa sitä nenäliinaa... :rotfl:
     
  5. rusteri

    rusteri 3rd gear

    Eipä tainnu kumpikaa sitä saara, toki näin kovat karjut eivät olisi niitä keherannu käyttääkkää.
     

Kerro tästä muillekin!