904 rempan jälkeen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja kotr, 16.9.2008.

  1. kotr

    kotr 3rd gear

    niin joo kai sielä sit on :rotfl:

    Laatikoista en juurikaan mitään käsitä
     
  2. kotr

    kotr 3rd gear

    semmosta vielä,että vihtiskö joku avulias mitata kasin peräsä olevasta 904 öljytikun pituuden... :eek:

    vaikka se putkeen menevän osan....
     
  3. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Jos sulla on vakio öljypohja niin mun mielestä se menee melkein pohjaan asti. Mutta jos siellä on edes 4-5 litraa öljyä niin pitäisi sen silti kulkea. Ja jos öljyä liikaa, niin pitäisi sen siltikin kulkea.
     
  4. kotr

    kotr 3rd gear

    niinpä...Nämä on vaan niita viimesiä toivon rippeitä laatikon toimivuudesta :cry:

    Mitä kannattas kahtella nyt ku auto on montulla ja öljypohja irti...?

    ..Ja minkä taki laatikosta kuuluu"Läksäys"kun rattilukko on päällä ja keppiä liikuttaa....Ja taas niin vaikiasti selitetty....Kepakko on kuitenki P:llä.liikkuu kuitenki 5-7mm eestaas. :odroll:
     
  5. juko7

    juko7 Double Gearhead

    Tarkastettavaa

    No tietty helppo vika jos mitään ei tapahdu on tarkistaa että vivusto toimii / on kiinni ja että valitsimen liike välittyy venttiilikoneistoon.. toinen vaihtelemaan ja toinen kurkkii altapäin lakkaako liike johonkin ?
     
  6. kotr

    kotr 3rd gear

    WTF :wc: :x

    Mistä erotan onko loova 904 VAI 999.


    Niin ja onko osat keskenään vaihtokelposia.

    Tänään purin kaksi"904"venttiilikoneistoa ja olivat aivan erilaisia sisuksiltaan.

    Se pelti jossa on pirusti reikiä oli aivan erilainen..Toisesa pellisä oli alumiininen"Möykky" josta lähti putki ja toisesa pellisä "möykyn"paikalla oli peitelevy...HUH HUH :mad:
     
  7. kotr

    kotr 3rd gear

    MUDRACER!!!!!!!!! :(
     
  8. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

  9. kotr

    kotr 3rd gear


    Häh?Kerro :rotfl:
     
  10. MJF

    MJF Double Gearhead

    Se möykky on lukkoturbiinin venttiili. Mitäs sille laatikolle nyt on tehty? Onko osia sekoteltu toisista?
     
  11. kotr

    kotr 3rd gear

    Laatikko-A

    peräisin-73 SE Charger
    -318
    -luistamisen takia auki
    -tilattu master kit
    -kaikki stefat ei passannu ja joutu monesti tilaileen
    -kaikki muut 904:n osat passas
    -kaikki pykälät löytyy mutta luistaa
    -venttiilikoneistossa"mötykkä"+alumiininen putki(lukkoturbiinin venttiili)
    -Tämä loova nyt paikallaan ja josta aikasemmin kirijoteltu.
    -peltilevyn läpi tehdyt isot numerot 71

    Laatikko-B

    peräisin 77-SE aspen
    -360
    -turbiinin kaulan katkeamisen takia auki
    -myyjän mukaan joku kitti laitettu
    -venttiilikoneiston peltilevy aivan erinlainen kuin laatikko Aassa.Jotku reijät eri kokosia(isompia)
    -lukkoturbiinin venttiilin paikalla oli peltilevy
    -peltilevyn läpi tehdyt isot numerot 162


    laatikko A tosiaan se mitä on nyt yritetty saaha toimimaan ja jo autossa paikallaan.kummanki laatikon öljypohjan muoto 904
     
  12. MJF

    MJF Double Gearhead

    Ainakin sulla on sitten väärä venttiilikoneisto siellä. Ei oo lukkoturbiinia vielä '73 vuonna.
     
  13. kotr

    kotr 3rd gear

    millon lukkoturpiini tullu?En sata varma minkä ikänen loova/sisukset.irrotettu kuiteski-73:sesta
     
  14. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    No , eiköhän noihin ole voitu askeja vaihdella uudemmista...
     
  15. MJF

    MJF Double Gearhead

  16. kasipallo

    kasipallo Gearhead

    onkos teillä sitä lukkoturbaania.
     
  17. kotr

    kotr 3rd gear

    Kiitos MJF.Pitää verrata tota -B laatikkoa.Se on nimittäin pöydällä

    Mitä tuo sitte kertoo jos sitä lukkoturbiinin venttiiliä ei oo?


    turbiini on tuosta chergerista tulleesa askisa ja osia ei oo sekoiteltu
     
  18. kotr

    kotr 3rd gear

    Niin mäki epäilen..... :odroll: varma ei voi olla...Mitäs eroa sillä a999 loovall
    on 904 nähden on.tai vuosiluku eroja :-?
     
  19. rt68

    rt68 1st gear

    999 lootassa on 5 levyinen hieman leveämpi etu kytkin ja öljypumpun takakansi vastaavasti kevennetty tälle rummulle sopivaksi. Joissain on vielä tiheämpi välitys.
    Katsohan siitä lootan kyljestä ne stanssatut numerot ja laita tänne jotta selviää se vuosimalli.
     
  20. kotr

    kotr 3rd gear

    ookoo.Öökaan numerot täsä kuhan kerkiän.
     

Kerro tästä muillekin!