-90luvun Saratogan vaihteisto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Fleetline, 29.9.2009.

  1. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    Auto on kolme litrainen ja automaatti. Mistä kannattais lähteä vikaa etsimään kun ei kytke isompaa vaihdetta. Auto kulkee about 70km/h. Aikaisemmin teki joskus ja auton sammuttaminen auttoi, nyt jatkuvasti ja ei sammutuskaan auta tilanteeseen
     
  2. ford59

    ford59 1st gear

    Loota on limb home asennossa, eli lukko kakkosella sähkövian takia, tai lootasta kitkapakat valmiit. Kannattaa aloittaa testerillä remontti ja katsoa ensin vika muisti. Jos nopeusmittari on myös mykkä, niin mittari anturilla korjaantuu.
     
  3. voijaggeri

    voijaggeri Gearhead

    Oletko vaihtanut liemiä lähiaikoina ?
    Onko 41TE vai 31TH laatikko? (4-vaihdetta vai 3kpl.)
     
  4. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    Itse asiassa hommasin tämän hiljattain vähän niinku varaosiksi tohon mun -94 Saratogaan. Tämä on -90 mallinen ja edellinen omistaja kertoi juuri vaihtaneensa öljyt ja varmistanut laadun merkkihuollosta. Laatikon vanhat öljytkin oli kuulemma olleet *puhtaat* 4- vaihteinen näyttäis olevan jos vaihdevalitsimeen on uskominen
     
  5. Joh.3:16

    Joh.3:16 Gearhead

    Mulla myös ongelmia saratogan 4 vaiht.aut. kanssa.Ei vaihda ns.ylivaihdetta,tai jos vaihtaa niin 3-4 edestakaisin.Todella ärsyttävä vika......Muuten toimii ku buicki.
    Auttakee,mää oon nääs jälkeenjäänyt näissä asioissa. :poff:
     
  6. virta

    virta Gearhead

    Multa löytyy master kitti(korjaussarja) 4 vaihteiseen jos joku innostuu korjausta yrittämään,h 150e.
     
  7. Joh.3:16

    Joh.3:16 Gearhead

    Löylyä lisää........Kuulkaahan idän viisaat.Käykö 2.5 loota 3litrasen perään???
    :eek:
     
  8. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    There are 4 different types of units. The differences between the types are the bell housing bolt pattern and valve body assemblies. The first type was used for the 2.5 L engine, second type for the 6G72 V6, third type for the 3.3 L and 3.8 L V6s and the fourth type for the 2.0 L and 2.4 L engines.
     
  9. Joh.3:16

    Joh.3:16 Gearhead

    Lähdetään siitä,siis täähän on selvää pässinlihaa??? :oops: Toisaalta viittisikö joku vääntää saman hiukkasen ymmärrettävämmin,eli Villähteen murteelle??? :poff:
     
  10. voijaggeri

    voijaggeri Gearhead

  11. Joh.3:16

    Joh.3:16 Gearhead

    Tattista vaan,tuostahan se selviää hienosti.....
     

Kerro tästä muillekin!