Auto on kolme litrainen ja automaatti. Mistä kannattais lähteä vikaa etsimään kun ei kytke isompaa vaihdetta. Auto kulkee about 70km/h. Aikaisemmin teki joskus ja auton sammuttaminen auttoi, nyt jatkuvasti ja ei sammutuskaan auta tilanteeseen
Loota on limb home asennossa, eli lukko kakkosella sähkövian takia, tai lootasta kitkapakat valmiit. Kannattaa aloittaa testerillä remontti ja katsoa ensin vika muisti. Jos nopeusmittari on myös mykkä, niin mittari anturilla korjaantuu.
Itse asiassa hommasin tämän hiljattain vähän niinku varaosiksi tohon mun -94 Saratogaan. Tämä on -90 mallinen ja edellinen omistaja kertoi juuri vaihtaneensa öljyt ja varmistanut laadun merkkihuollosta. Laatikon vanhat öljytkin oli kuulemma olleet *puhtaat* 4- vaihteinen näyttäis olevan jos vaihdevalitsimeen on uskominen
Mulla myös ongelmia saratogan 4 vaiht.aut. kanssa.Ei vaihda ns.ylivaihdetta,tai jos vaihtaa niin 3-4 edestakaisin.Todella ärsyttävä vika......Muuten toimii ku buicki. Auttakee,mää oon nääs jälkeenjäänyt näissä asioissa.
There are 4 different types of units. The differences between the types are the bell housing bolt pattern and valve body assemblies. The first type was used for the 2.5 L engine, second type for the 6G72 V6, third type for the 3.3 L and 3.8 L V6s and the fourth type for the 2.0 L and 2.4 L engines.
Lähdetään siitä,siis täähän on selvää pässinlihaa??? Toisaalta viittisikö joku vääntää saman hiukkasen ymmärrettävämmin,eli Villähteen murteelle???