´93 Beretta GT vilkkuvika

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Skoll, 16.11.2015.

  1. Skoll

    Skoll 2nd gear

    Osaiskos joku viisaampi sanoa, että mistä lähtisin etsimään vikaa kun Beretan kuskinpuolen vilkut toimii n. puolet hitaammalla tahdilla kuin oikealla?

    Eikös kumpikin puoli kuitenkin mene saman releen kautta, että liekkö vika releessä kun oikealla on ihan järkevä tahti?

    Eihän tämä maata kaatava ongelma, kun se vasenkin puolisko näyttää kääntymissuunnan, tosin vähän verkkaisemmin vaan.
     
  2. mikka

    mikka 3rd gear

    Äkkiseltään vois kuvitella että siellä on eri kuorma kuin toisella puolella. Aloita polttimoista, onko saman tehoiset (W) ja sama jännite (12 V)?Tarkasta toimiiko oikeanpuolen sivuvilkku. Eikös tämän ikäisissä pitäis olla semmoisetkin?
    Normi vilkku releessä "vastus lämmittää lankaa joka taipuu ja naksahtaa toiselle puolelle ja sama uudelleen ja uudelleen".
    Elektroniseen releeseen en osaa auttaa.
     
  3. Skoll

    Skoll 2nd gear

    Mjoo, pitääpä tarkistaa nuo polttimoiden tehot ja jännitteet viikonloppuna, töitten jälkeen tuolla parkkiksella näe mitään tehdä.

    Ja omasta mielestä joka nurkalla ja kyljellä vilkkui kun kiertelin läpi yks aamu.

    Kiitän vinkeistä.
     

Kerro tästä muillekin!