A-body jenkeistä ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja Mano, 3.3.2005.

  1. Mano

    Mano 1st gear

    Onkos mitään järkeä tuua A-koppasta jenkeistä ?
    Esmes tämmönen:
    http://www.moparshow.com/theircar.php?c=2

    minusta ihan kivan näkönen, lieneekö aliarvostettu kotimaassaan ???

    Hauska idea laittaa auton äänet myynti-ilmoon :p
     
  2. Käkö

    Käkö Gearhead

    Tottakai kannattaa jos ei muualta sopivaa löydä... :D
     
  3. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Hieno vehje ja varitys. Upea ajanpatinoima kuparin varinen sisustus joka matsaa ulkovarin kanssa. Kaiken kruunaa 273 Commando. Toivottavasti kannattaisi tuoda Suomeen. Paljonkohan tuo sitten lisaa hintaa rahti ja verot? Meilla Suomessa taitaa suurin osa tuon ikaisista 2D HT Darteista rakennettu jo moneen kertaan.
     
  4. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Kannattaa tuoda!!! Taala on nyt "halpa". Rahti rippuu missä asti toi on? Alle tonnin merirahti Suomeen. Mulla on matkalla jossain atlantilla 68, mut sorry jätkät se ei oo HT vaan tolppa eikä edes Käkön ja Mopemanin lemppari 4 ovinen vaan tylsä ja epäkäytännöllinen 2d sedan. Perkele peltikattokin siinä on. No lasten paikka on takapenkillä ja sinne ne pääsee pitkistä ovista ja ku penkin flippaa. Eikä edes tollainen kerska automaatti vaan manuaali. Eikä edes sellainen kätevä 3 vaiheinen rattivaihde vaan lattialla on keppi ja 4 vaihdetta. Saa varmaan vaihdella useammin kuin 3 vaihteista. Tehostajiakaan siinä ei ole eikä tule.
    No joo joo sehän on raaseriainesta ja vaatimattoman kuoren alla saa piillä sleeper? Se on kohta täällä ja kun se on kilvissä kerron kyllä tullit ja mikä moottori siinä on. No on se V8, sorry slantit..
     
  5. Käkö

    Käkö Gearhead

    Lattialla keppi ja veekasi ja kaxovinenkin vielä... :eek:

    Noh, eiköhän me löydetä joku joka duunaa siihen kolme ovee lisää ja mulla on yx slantti jouten joten mä voin ottaa sen veekasin vaihdossa jos maxat välirahaa... :rotfl: :rotfl:

    Nojoo, tuokaa ihmeessä noita A-bodyja tänne, muuten ne loppuu täältä kokonaan...
     
  6. Muki

    Muki Gearhead

    2d tolppa 1967 -> A-body = iloinen asia. Vaikka nyt sitten sattuiskin olemaan horjahtaneella moottorilla.
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ilman muuta kannattaa tuoda, näitä ei valmisteta enää...
     
  8. Käkö

    Käkö Gearhead

    Yep, A-Body on aina iloinen asia... :D
     
  9. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Eli Hemi ei mtn henkseli ikkunamekanismeja tms. Se on org 2d tolppa ja V8 4 speed. Siitä ei tehä mtn SS HemiDarttia, eihän tosta sellaista ees saiskaan. So what? Kilpiin se tulee ja tolla motila ilman %%%.
    On puhdas ote 0% ja iitä voidaan sitten lähtee tekee kaikkee kivaa.
    Eli se tulee maahan ja leimataan isolla motilla. Tulli ja ALV menee ostohinnasta, mikä ei ollut ihan halpa. Autovero menee käyvän arvon mukaan vastaavasta mikä täällä on ja tämä se hauskinta täällä Suomessa onkin! Vertailuauto ei ole GT HT vaan sedan, Tää tulee halvemmaks ku toi 67 HT mikä tossa alempana. Eli tuo Suomeen GT HT niin ostohinnasta menee tulli ja ALV, sitten tulli arpoo autoveron mikä määräytyy käytännön arvon mukaan Suomesa olevasta GT HTn arvosta, mutta tuoppa sedan niin sama juttu paitsi autovero, mikä edelleen määräytyy vastaavan mukaan eli tolppa sedanin. Tulliin olen ollut yhteydessä tästä ja pienen nikottelun jälkeen kaikki ok. Olkoonkin että ostohinta korkea mutta Suomen laki oan laki.
     
  10. HEMI

    HEMI 1st gear

    OK
     
  11. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

  12. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Ja mtn kloonia en oo tekemässä. Vituttaa noi jenkkien clone nimitykset. Teen semmosen mitä oon aina halunu. Kutsukoon jenkit tai te täällä sitä miksi haluatte. Menköön nykyakkalohkot kovempaa ja sanokoon jenkkijuntit sitä clone or what ever I dont mind. Itseasiassa ostin ton 68 Chargerin vaimolle ku vaimo on 68. Sillä ei vielä ajokorttia edes. Siihen ois tarkoitus laittaa stroukattu 416 pikkulohko ja ilmastointi niin kauan ku muija oppii ajaa sillä. Sit jos siltä tuntuu pannaa isompaa mottiva peliin. Race Hemilä on sosiaalinen tilaus sillä aikaa kevyemmässä kopassa ja se on isin lelu.
    Ihan vaan tidoks etten ole mopar friik enkä muutenkaan kuulu mihinkään puolueeseen tai järjästöön. Merkkifanaatikot on pahinta kauraa mulle ja jos sä Hemi oot jotain tommosta niin anna olla äläkä vastaa enää.. Mun lempiautoja malli on 58 Buick ja Kyllä 7 litranen kahdella nelikurkkusella pitää oll isännän autossakin vai mitä? Meni ja ostin WEIANDIN 2x4 imusarjan 50 luvun naulapäälle eli nyt on mun ja akan autossa mollemissa 7 litraa ja 2x4 kaasarit. Buick mitattiin joskus 89 ja se lukee otteessa. 468hp vakio kamoilla mutta mennää takas topin org aihe, paljon Hemin todellinen teho? Ens kuussa mitataan rullilla mun läjä ja sitten on match race viperiä vastaan. Sitten nähdään. Hävisin tai voitin tulen teille tänne rapoitoimaan kaiken. Aamen.
     
  13. 440Magnum

    440Magnum 1st gear

    Pakko sanoa että olen sanaton :) 8)
     
  14. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kannattaako tos iässä hankkia ajokorttia.
     
  15. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Heh nimetön, vaimo siis syntynyt vuonna 68 eli auton ja sen vuosimalli samat. Niin mullakin. He he hän ei siis 68v vanha, -vielä. Sinä päivänä silloin joskus kun on niin meillä autot vieläkin ja turistaan lastenlapsille kiikkutuoleista millaista oli elo ja autoilu silloin ennen vanhaan kunnon aikaan..
    Kohta on kesä taas
     
  16. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    HEMI missä oot? Menikö herne nenuun? Sorry ei tarkoitus vituilla sulle!
    Eilen maistui ja tuntuu taas maistuvan mutta rakentavaa ja asiallista keskustelua olen valmis jatkamaan, jos sinäkin? Pientä hurttihjuumoria peliin ettei mene pipo ja sylinterit liian tiukalle, ok?
     
  17. HEMI

    HEMI 1st gear

    Jaa täällähän on stooria.......mulle :lol:

    Sanotaanko nyt näin että ei mulla herneet nenään oo menny mutta enmminkin olen ihmeissään :lol:

    Ööööh mä kun tipuin jo kärryiltä ajat sitten tässä "keskustelussa" :lol:

    Ei mun ollu tarkotus sillä mun ekalla kysymyksellä mitenkään tuputtaa että tee joku joku hemi dartti klooni kuhan vaan kysyin että minkälaisen sä meinaat tehä ni tuli vastauksena vaan isoakirjainta, huutomerkkiä ja kirosanoja......et enkai mä vaan oo taas kussu jonkun muroihin :odroll: :rotfl:

    Joo ei mulle tullu pahempia draumoja pari kertaa jos kävis psykiatrilla ni eiköhän se siitä :rotfl:

    Eli otan "sorin" vastaan ja unohdetaan tää pikku väärinkäsitys :wink:
     
  18. 440

    440 Gearhead

    On tainut sienet maistua räyhäämisestä päätellen
     
  19. HEMI

    HEMI 1st gear

    No ei tässä mittään isompia "räyhäämisiä" ole oikeestaan ollu eikä olis tarttenu pyydellä sen kummemmin "anteekskaan" kun en tuntenut nyt itseäni sen kummein loukatuksi olin vaan ihmeissään :D

    Mutta hyvä että on homma jiirissä, niin uskaltaa tulevaisuudessa vielä kysyä jotain :lol:
     
  20. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Soorry räyhäämiseni. Kolmen päivän känni ja sit iski korkea kuume, ei sienet. Mulla on ehdoton EI kaikille mömmöille. Nyt vasta kuume hellittää.. Täytyy käydä siistimässä kirjoituksiani ja lupaan jatkossa käyttäytyä kunnolla.
     

Kerro tästä muillekin!