1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästekäyttömme. Lue lisää.

A-koppasia projekteja

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja signet, 6.5.2005.

1. signet

signet Gearhead

Säilytystilasta pulaa joten jostakin voisi luopua.
    Dart-73 V8 318+904 aut. siisti vihr.ajok. 2500MYYTY
    DART-65 4d 225+904 rullaava mattamusta tekniikalla tai ilman.alk.300
    Valiant -74 4d 225+904 rullaava tekniikalla tai ilman alk.700MYYTY
    Valiant -68pick-up(hurrien sahaama)8-paperit,kutonen mukaan tarvittaessa1000
    Fargo A-100 -67 paku(pikkubussi ilman penkkejä) 225+man tosi projekti MYÄTY ja ostettu takasin-08 Ja myyty -09
    eivät ole rekisterissä eikä pitkää leimaa, kaikki jossain määrin projekteja,ei virheettömiä,ei uusia,ei osina,ei vaihtoja(paitsi ehkä darttiin tai valianttiin :rotfl: )jos ihan oikeesti kiinnostaa niin soita 0400-651973 aihiot ovat Anjalankoskella

Muokattu: 13.11.2016
    ValluRaivo tykkää tästä.
  2. signet

signet Gearhead

Ei taida ketään kiinnostaa...edes tinkiminen :wink:

3. Mano

Mano 1st gear

Kun nyt sais ensin näitä vääränmerkkisiä alta pois...... :wink:

4. gremlin

gremlin 3rd gear

On A-100 viala tallessa? Kiihottaa eiku kiinnostaa, tai oikeestaa molempia

5. Käkö

Käkö 3rd gear

Mitens mä tän arvasinkin notta gremlin taitaapi ostaa sen fargon muiden aarteiden joukkoon... :D

6. gremlin

gremlin 3rd gear

Meinaakko etta sopis rivistoon? Nayttas aika kommeelta A-100 doppelkabinerollerin vieressa :odroll: Viala kun omistaja vastais etta saako sita ostaa :-?

7. signet

signet Gearhead

Joo on se Varko vielä oottelee tekijäänsä...

8. gremlin

gremlin 3rd gear

Pistin yv;n. Nyt meni hommat salasiksi. Piretaan hullut jannityksessa :odroll:

9. Käkö

Käkö 3rd gear

Jaahajaahavainiin... :rotfl:

Meinaakko hakea sen sillä kansainvälisissä kilvissä olevalla hiiappi-pikupilla? :lol:

Meille pääset kyl hermoja lepyttämään jos et jaksa yhtä soittoa pistellä edes takas...

10. gremlin

gremlin 3rd gear

Sehan on Dodge 8) Siina hermo lepaa ajellessa :mad: . vai jokos saa pian tulet palastamaan sen poijes? Saisitte sinne tsadiin pikkusen tyrneenpaa rahti kalustoa :eek:

11. Käkö

Käkö 3rd gear

Juu, tyrneepä hyvinkin, näinköhän se hytti kestäis koko matkaa tzadiin asti... :lol:

eipä silti jos ei olis niin kriittinen ku mä niin siinä olis kyl soiva peli... :lol:

Ilmeisti wannabe mobilisti naputteli tämäkin... :lol: :rotfl:

12. signet

signet Gearhead

Ostakaa jotain :wink:

13. Käkö

Käkö 3rd gear

Osta sä mun Fury niin mä ostan sulta 2 A-koppasta... :D

14. signet

signet Gearhead

Eiköhän yks Fury riitä...

15. Käkö

Käkö 3rd gear

Mä oonkin ihmetelly miten sulle riittää ton nykyisen Furyn 2 ovee... :lol:

Mulla olis oikeen 4-ovinen, talvella hyväksi todettu versio... :D

16. signet

signet Gearhead

Taasko ovien lukumäärästä...onhan mulla niitä A-koppasiin yli 100kpl etjos rakentelis vaik 10d sedanin...tai sit sen dart-66 3d:n,tottakai silleen et kuski vois pitää luuta ulkona 2dht:n ikkunasta ja rymyryhmä pääsis paremmin kulkeen kun oikeella puolella ois 4d:n ovet :rotfl: ...ja älkää ottako vakavasti :wink:

17. signet

signet Gearhead

Huomasin juuri et toi Dart onkin 65 eikä 66.Eihän se tossa oo makoillu kun 3v et jos kävis kotona useemmin tai pitäs ees silmät auki :eek:

18. Käkö

Käkö 3rd gear

Nojuu, kohtuu lähellä kumminkin, sehän on Dart... :D
    Ja oviakin on tarpeellinen määrä... :D

19. signet

signet Gearhead

Ei soi puhelin,eikä narise ladonovet...

20. rollie64

rollie64 1st gear

löytyiskös automaatin rattiputkea 65 valluun? rattimanuaalille tarttis myös sellaasen. tarttis myös 60-lukuisen ratin!

Kerro tästä muillekin!