AC/DC tiggi köyhälle

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja Yleisajattelija, 22.3.2007.

  1. jjh82

    jjh82 1st gear

    niin se mun virtalähde on kempin eka-200.
    kokeilin hitsailla tänään alumiinia ja ihan hyvin onnistu joku 2mm alumiinin hitsaus.

    just tollanen kone [​IMG]
     
  2. tcgsxr

    tcgsxr 1st gear

    En Tiedä

    Eli en tiedä mut... oon kuullu et TOSI hitsatrarit
    pystyy hitsaan alua DC:llä onx totta ????
     
  3. VooDoo

    VooDoo Gearhead

    Tokihan alsaa pystyy tasasähköllä hitsaamaan, kun kääntää napasuuhden niin että kolvissa plussa ja kappaleessa miinus. JA ostaa sen HIRVEN kokosen kolvin mikä sitä kyytiä kestää.
     
  4. VooDoo

    VooDoo Gearhead

  5. sumppa

    sumppa 1st gear

    Jatketaas tätä aihetta.

    Kiinasta saisi tällaista hintaan 490$ sis kaikki kuvissa olevat kamppeet. Postikulut sisältyy hintaan mutta tullit tulee tuohon päälle.

    Kiinnostaako ketään? Vähintään 5 kpl pitäisi tilata.
     
  6. pajapiru

    pajapiru 3rd gear

    tuo on jo kyllä liian halpa toimivaksi ja kestäväksi vaihtovirta koneeksi :odroll:
     
  7. sumppa

    sumppa 1st gear

    Tuon hintaisia ne on kun suoraan tehtaalta ostaa. Uskon että tuo on hyvinkin passeli kone.
     
  8. Tuon hintainen vaihtovirta tiggi kyllä alkais kiinnostamaan , varsinkin jos toimii myös Ac : nä....

    Välillä olis aina noita alumiinikikkareita joita pitäs muokata...
     
  9. sumppa

    sumppa 1st gear

  10. hotvw96

    hotvw96 1st gear

    Oliko tuo 490 Dollaria?

    Täällä löytys ainakin kiinnostusta!!!
     
  11. conna

    conna 1st gear

    minkä verran hinta sit nousee jos kone oiskin toi 200A malli ?

    ja postikulut on suomeen jonnekin vai jokaselle kotio asti?
     
  12. Tohtori M.

    Tohtori M. 2nd gear

    o/ Lapa pystyssä, eli kiinnostusta löytyy.

    Janne M.
     
  13. sumppa

    sumppa 1st gear

    Voin kysyä 200-mallin hintaa. Taidan itsekin ottaa sen jos Kiinasta päädyn tilaamaan. Saksasta saa kanssa ihan hyvään hintaan.

    Kotimaan postit joutuu itse maksamaan mutta jos koneita tosiaan tilaa väh. 5, niin Kiinasta Suomeen kuljetus sisältyy hintaan ja se on merkittävä säästö.

    Se on hiukan mysteeri, että miten tilaus tehtäisiin, koska itse en ainakaan maksaisi tuollaista summaa tuntemattoman tilille etukäteen :lol: .
     
  14. Ekuja

    Ekuja 3rd gear

    Täällä myös kiinnostusta tuolle 200-mallille.
     
  15. hotvw96

    hotvw96 1st gear

    Onkos tästä mitään uutta tietoa??
     

Kerro tästä muillekin!