ACC Jyväskylä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Mr.Speed, 13.3.2003.

  1. Mr.Speed

    Mr.Speed Gearhead

    Olen kyllä nähnyt kyseisen kerhon mainittavan jossain ,mutta en ole etsinnästä huolimatta löytänyt mitään jyväskyläläistä jenkkikerhoa.Tietäisiköhän joku siis ACC Jyväskylän tai jonkin mun Jyväskylän alueella olevan kerhon yhteystietoja yms.On muuten pirun vaikeata varsinkin tällaiselle harrastusta aloittelevalle heebolle löytää toisia harrastajia ja päästä mukaan kuvioihin varsinkin kun tuttavapiirissä ei ole ainuttakaan harrastajaa,ja jotenkin välillä tulee semmonen tunne että noi kerhot yleensä ois tommosia sisäpiirin juttuja joihin on turha mennä varsinkaan ei-kaikki-tietävänä aloittelijana..eli mites on duunaanko keskenäni omassa tallissa vai sekaan vaan? :smile:

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Mr.Muscle 2003-03-13 18:14 ]</font>
     
  2. z28

    z28 Gearhead

    kysy savelaisen mikalta varmaan osaa kertoa kerhosta 0400542252

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: z28 2003-03-13 20:41 ]</font>
     
  3. 63impala

    63impala 1st gear

    Tai KUN haet osia Importilta, kyseleppä henkilökunnalta. Ne on palvelualttiita ja neuvoo etiäppäin. :smile:
     
  4. Mr.Speed

    Mr.Speed Gearhead

    Kiitos tiedosta täytyy kysellä sitten tuosta numerosta kun tulee vielä ajankohtasemmaksi..eli varmaan tuossa ensi kesänä :smile: Eihän tämä Savelaisen Mika muuten satu kruisimaan punaisella ´57 Chevyllä täällä jyväskylässä?
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Punainen viisseiska on Kajalan Mikan ei Savelan.
     
  6. Mr.Speed

    Mr.Speed Gearhead

    tämä selvä:)
     
  7. z28

    z28 Gearhead

    jyväskylään on perustettu kuuleman mukaan toinen järjestö,paikallisradiosta oli lauantaina kuulunut asiasta.
     
  8. Fastback

    Fastback Gearhead

    eikös tää "uusi" yhdistys ole joku malliin halavatun papat, eli käytännössä vanhaa jhra porukkaa ilman nuoruuden hulluusvimmaa. Näin mä käsitin asian.

    Jyväskylässä ollaan myös herätelty mustangiclubia henkiin ja aktiivisia on jo useita ja lähialueilta on tavoitettu jo yli kolmekymmentä mustangia. Kaikki mustangistit vain lueskeleen fmoc:n sivuja ja eikun joukkoon.
     
  9. -riku-

    -riku- 1st gear

    Perjantain klo 20.00 on ravintola Vihtahousussa Vihtavuoressa K-S USA-autokerhon suunnittelupalaveri, jonne kaikki asiasta kiinnostuneet ovat tervetulleita. Luvassa mm. liverokkia ym. Kyseessä on ihan uusi juttu uusine kuvioineen ja ideoineen, vaikkakin ihan jenkkiautoharrastuksesta onkin kyse. Tarkoituksena on ottaa tapetille myöskin perheellisten tarpeet näissä hommeleissa, joten ainakin allekirjoittanut on erityisen kiinnostunut. Kesän tapahtumista ja muista suunnitelmista löytyy lisätietoa ainakin Importin tiskiltä. Ei kun mukaan vaan. Itsekin olen tuore tapaus...

    riku
     
  10. -riku-

    -riku- 1st gear

    Sainjuuri tiedon että toi Vihtahousun palaveri on peruuntunut bändin jäsenen sairastumisen vuoksi. Kokous pidetään toisaalla klo 19, en voi nyt laittaa osoitetta tähän, mutta lisätietoja saa vaikka minulta 040-5179938

    Riku
     
  11. Jupe

    Jupe Gearhead

    No niin, olin eilen (perstaina) ko. palaverissa ja puitiin asioita hivenen eteenpäin. Eli Jykylän seudulla ilmeisesti olisi saumaa kerholle joka toimisi avoimesti myös perheellisten asialla. Toimintaan olisi tarkoitus sisällyttää ns. maaseutu- ajeluita mukavine taukoinen ja ajan viettoineen. Työn alla on myös Drive In- leffaa etukäteis urheilutapahtumineen, halloween pippaloa ym ym...

    Jos kiinnostaa, kyselkäähän lisää...

    terveisin, Jupe
     
  12. Mr.Speed

    Mr.Speed Gearhead

    Onkos se toinen järjestö tämä K-S USA-autokerho?
     
  13. Jupe

    Jupe Gearhead

    Siis K-S USA-autokerho ry:tä ei vielä ole virallisesti olemassa vaan sitä ja sen toimintaa hiotaan parhaillaan rekisteröintiä varten. Mitä luulette, löytyykö saumaa ja jäsenistöä jos tuo kerho polkaistaan liikkeelle..?
     
  14. Anonymous

    Anonymous Guest

    No olisihan se mukavaa saada uusi kerho tänne Jyväskylään. ACC:n hommat eivät oikein välillä toimineet ja oli hieman sisäänpäin lämpenevää porukkaa... Ei millään pahalla, mutta oli nastaa olla Jkl cruísingissa kun kukaan ei neuvonut reittiä tarkemmin ja sitten kun ajettiin letkassa niin autosta otettiin kaikki teho mikä vain irti lähti. Slow down max speed 40 kmh, kun cruisataan...
     
  15. triniemi

    triniemi Gearhead

    En mäkään kuulu kuin FHRA:n vaan, mutta en mä oo huomannu että ACC:n porukka olis mitenkään suomen muista kerhosta eroava, päinvastoin, mukavia tyyppejä. Kannattaa mennä rohkeesti vaan tapahtumissa jutteleen, niin mä oon ainakin omat kontaktit hommannu.

    Tiedotuksen vois ehkä tehdä paremmin, mutta siihen ei välttämättä ole aina kaikilla mahdollisuuksia. Joten viidakkorummun kuminaa on hyvä välillä kuulostella.

    Mites muuten, onko Jyväskylän cruisingin burnout-party tms. ihan vaan huhupuhetta?
     
  16. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Kuulostaa ihan meikäläiselle (30 v papalle) sopivalle toiminnalle, eli aion itse ainakin liittyä mukaan jos ko. kerho perustetaan. Erityisesti tuo maaseutuajeluosuus kuulostaa hyvälle.

    Eri asia sitten miten keskisuomalaisella harrastajamäärällä kaksi "kilpailevaa" kerhoa pärjää. ACC:n toimintahan on kyllä ollut aika vaisua.
     
  17. Jupe

    Jupe Gearhead

    Niinpä niin... siinäpä ongelma. Kun tätä uutta kerhoa on ideoitu, on tuo asia pulpahtanut esille silloin tällöin koska tarkoitus ei ole missään nimessä kilpailla kenenkään kanssa. Nyt olisikin tärkeää saada aikaan toimintasuunnitelma joka mahdollistaisi mahdollisimman hyvän yhteistyön ACC:n kanssa.

    Ideoita otetaan vastaan...
     

Kerro tästä muillekin!