ACS 2015

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja RS23V0E, 11.2.2015.

  1. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead

  2. NikkeNakkertton

    NikkeNakkertton 1st gear

  3. pile

    pile Gearhead

    Itse oon kovassa flunssassa , eikä lähtö ACS tullut kyseeseen. Hieno katsella täältä kuvia näyttelystä,vaikka eihan kuvista täyttä totuutta näekkää.
     
  4. debner

    debner Gearhead

    Taustan pipopäinen shortsihenkilö ainakin vilkaisi :)
    [​IMG]

    [​IMG]
     
  5. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    ^ Haapasalon Ville?
     
  6. VintageSpeed

    VintageSpeed 3rd gear

    Tässä myös pari kuvaa Changerista. Oli kyllä ihmeellist että näyttelyn yksi mielenkiintoisimmista laitteista oli piilotettu nurkkaan ja asteltu niin ettei siitä edes voinut ottaa kunnolla valokuvia. Häpesiköhän omistaja itse rakennettua maskia...?

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Mutta kyllä koko näyttelyn sykähdyttävin vehje oli tämä Citroen ihan vaan sen takia että joku on jaksanut tehdä Visasta noinkin kiiltelevän. :rotfl:
    Viimeksi kun tuollaisen on nähnyt niin se oli mattavalkoinen ja hylätty Turengin sokeritehtaiden taakse ojaan joskus 90-luvulla. Nostan hattua.

    [​IMG]
     
  7. 1960

    1960 1st gear

    Hyvä oli näyttely.Oltiin 2 henkilöä kahdenpäivän liput ja hotelli yö 150 ekee.En pidä kalliina.Saman verran menee normi viikonloppuna hömpöttelyyn ja muuta näe kun kännisiä ihmisiä.
     
  8. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Noi Visan vanteet on vissiin BBS:n kehillä, ja toi keskiosa on sorvattu alumiinista. Veljen tutun/kaverin auto. Ihan hauska, vaikkei itseä sykähdytäkkään :D
     
  9. ari2004

    ari2004 Gearhead

    Onkohan FHRA-auctionista mitään tilastoa? Myytiinkö ainuttakaan?
     
  10. Zege

    Zege 3rd gear

  11. debner

    debner Gearhead

    Jep, Ville vissiin kokeili kävellä American Car Shown 30:ssa päivässä :)

    [​IMG]
     
  12. buick71

    buick71 2nd gear

    Liekkö keppana tehny meikäläiseen tehtävänsä,mutta tuo ei näytä chargerilta!Pitänee amusella kattoo tuoreinsilmin :rotfl:
     
  13. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Nou hätä, päinvastoin: jos Visa alkaa näyttää Chargerilta, silloin kannattaa lopettaa juominen.

    Mutta piti oikeesti itsekin hieraista silmiä kun noita kuvakokoelmia selasin, että oliko se Visa.
     
  14. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    :rotfl:

    No mitä sen ohjelmia joskus sivusilmällä seurannu, ni kyllä se siinä kunnossa saattais olla aika realistinenkin aika... :poff:
     
  15. buickadi

    buickadi Gearhead

  16. always bb

    always bb Gearhead


    Villellä oli auto siellä ihan näytillä jolla on ihan ajettu ameriikan
    halki
     
  17. buick71

    buick71 2nd gear

    Minun kohdalla taisi lukeminenkin jäädä väliin :cry:
     
  18. debner

    debner Gearhead

    Tämäkö se on se semmonen satapiikki :)

    [​IMG]
     
  19. 1320

    1320 Gearhead

    Oli tasokas näyttely mun mielestä ainakin. Ulkomaalaisia vetonauloja ei ollut toki samalla tapaa kuin joskus aikaisemmin, mutta ei se minua ainakaan haitannut. Eniten säväytti varmaankin Platun Riviera tai Beaver Rocker Cortina, mutta monia muitakin huippuhienoja laitteita riitti. Harmittaa hieman etten päässyt Perjantaina paikalle, Texas Oilin keikka olis ollut kiva nähdä. Muut esiintyjät eivät minua kiinnostaneet, mutta toivottavasti vetivät muuten porukkaa paikalle.

    En tiedä, missä näyttelyssä noi ovat olleet, ketkä valittelee että tuolla on kaikkea muutakin kuin Amerikkalaisia autoja... Minä en bongannut kuin ihan muutaman ACS - hallista eivätkä nekään varsinaisesti haitanneet.

    Kävin jopa tuninkipuolella ( :eek: ), mutta eipä siellä juuri mitään katsottavaa ollut, kiertämisessä ei todellakaan mennyt kauaa.

    Ainoat miinuspuolet näyttelyssä mun mielestä olikin ne, että tuninkihärvelit jumputti jotain bassosontaa niin että sitä kuului ACS-halliinkin selvästi ( :lol: ) ja se että noita Custom-Prätkiä olisi saanut olla enemmänkin.

    Mutta erittäin tyytyväisenä on kotiin palattu ja tuolla on mun nappaamia kuvia. Ei mitään ammattilaiskuvatuksia, vaan siinä katselun lomassa niitä nappailin.

    ACS 2015.
     
  20. Marklin

    Marklin Double Gearhead

Kerro tästä muillekin!