Äänenvaimentimet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja herrakani, 24.4.2005.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    No höh, tarvii tietty,mummut laskee tenat täyteen ko nykäsee kahvasta
    eli tarve on taattu..

    Hmm ei ehkä luokkasaumaa mutta harrastus ja yrittäminen on tärkein mun mielestä..!! Semppiä kolvaajat..
     
  2. herrakani

    herrakani 1st gear

    Näytä omaa hitsaussaumaa, tai käytä edes nimimerkkiäsi, kun sinulla semmoinen näemmä on. Hitsasin noi loppupätkät pimeellä selälläni maaten niin ettei maskin kanssa mahtunut liikuttamaan päätä eli käytännössä sokkona ja puoliunessa. Anteeksi jos jälki ei miellytä silmää. Seuraavana päivänä, jolta kuvakin on, laskin vain auton alas pukeilta ja ajoin töihin. Hioin nuokin sytökset kyllä myöhemmin pois.

    Osaan hitsata kaasulla, MIG:illä, TIG:illä, alumiinia, rosteria ja mustaa. Osaan myös koritinata ja kovajuottaa. En ole luokkahitsari, mutta olen hitsannut mm. superfastferriesin sisäkattorakenteita. Silloin käsillä oli tilaa liikkua, pää mahtui kääntymään, en maannut kylmällä maalla, selkäni ei ollut kipeä ja katossa oli valo, eikä ollut kiire saada valmiiksi ennen työpäivän alkua. :)
     
  3. HEAVYDUTY

    HEAVYDUTY 1st gear

    Seliseli,kaameeta torakanoksennusta,vai selkäkipuja !? ja pääsikö vielä pierukin?,no leikki leikkinä ja kieli pois hanurista !! :D :rotfl: :rotfl:
     
  4. herrakani

    herrakani 1st gear

    Mä muistelin, et pakoputkenpää ei oo kantavaa rakennetta.
     
  5. bandit_1

    bandit_1 Gearhead

    no ei sinne auton alle kukaan katso kuiteskaan, kyse ei tainnut olla näyttely-autosta, vaan tuiki "tavallisesta" käyttöpelistä. itse ainakin jätän vanin uudet putket hiomatta, eikä toi minua haittaa... ja siitä näkyy omien kätten jälki :lol:
     
  6. sbc350

    sbc350 Gearhead

    pakoputkien hitsaus auton alla on yks inhottavimmista puuhista, mutta onneks on rasvamonttu niin helpottaa hieman 8) aina kun niitä ei jaksa ottaa pois. itelle tuikkasin just tommoset turndownit kiinni:
    http://cruising.dyndns.ws/misc/jako/turndownit.jpg
     

Kerro tästä muillekin!