Alennusvaihde irti bokserista - miten?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Damned, 26.4.2011.

  1. Damned

    Damned Gearhead

    Sampo-puimurin koneen jatkona on hihnapyörällä varustettu alennusvaihteisto. Irrottelin jo kaikki ulkokehän kuorta kiinni pitävät pultit, mutta paketti ei silti suostu erkanemaan toisistaan kuin muutaman millin.

    Mitähän tuosta pitäs vielä irrottaa, että sais koneen ja alennusvaihteen erilleen?
     
  2. Damned

    Damned Gearhead

    Niin siis kyseessähän on VW:n teollisuusmoottori. Onkohan tämä samalla tavalla kiinni kuin kuplan vaihdelaatikko, eli vain 4 pulttia kehällä.... vaan kun ei tunnu irtoavan millään :wc:
     
  3. vip68

    vip68 1st gear

    diesel samposta joutuu ainakin ottamaan hihnapyörän pois nii sitte irtoaa vetämällä.
     

Kerro tästä muillekin!