Alu kiertokanget??With SBC

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Chevellecoupe64, 17.2.2006.

  1. Chevellecoupe64

    Chevellecoupe64 1st gear

    Oisko kokemuksia kuis alumiini kiertokanget kestää??? Onko tehty vain vartti mailille ja uusix, vai kestääkö normaalii työmatkaa+cruisailuu??????Olis sellaset tarjolla ja ei oo kokemuksii ittellä, :oops:
     
  2. Fireball

    Fireball Gearhead

    Toki ne aikansa menee kadullakin muttei mitään järkeä kyllä muuta kuin erittäin ralliralli käytössä
     
  3. Chevellecoupe64

    Chevellecoupe64 1st gear

    Kanget

    Jotain tähän suuntan vastauksia arvelinkin....löyty yks 355cid mylly albumien aar....eiku entisten alkukantaisten kiihdyttäjien varastoista.Siis sama mylly joka on ollu mun auton keulalla joskus -83....86 ja paiskottu yhentoist aikoja...Sen ajan tekniikkaa.....Samat ajat löytyy nyt katsastus kunnossa
     
  4. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Alsaosat jotka joutuu ylisuureen rasitukseen väsyy ja murtuu. Koskee kaikkia osia, tollasessa motissa lähinnä veivejä ja keinuvipuja. Niiden kanssa pitää ottaa myös huomioon venymisen vaatima tila jne. En lähtis katumotissa käyttämään noissa paikoissa alsaosia, jos vain suinkin mahdollista. Hyötyä niistä ei oo lainkaan. Alsaveivit on kyllä yleensä kevyemmät kuin teräseveivit, ja jos motti on joskus rakennettu sekllasilla voi olla ongelmia pumtituksen kanssa teräsveiveillä.
     

Kerro tästä muillekin!