Asiaa th 700:sta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Topias74, 1.8.2010.

  1. Topias74

    Topias74 Gearhead

    Eli eikös silloin kun askissa on 4 eli od päällä ja turbiinilukko niin voimansiirto pitäis olla yhtä puuta eikä laatikon pitäis "luistaa" niinku mulla tekee.
     
  2. ford59

    ford59 1st gear

    Silloin pitäisi olla veto niinkuin manuaali lootassa. Miten luistaa?
     
  3. Topias74

    Topias74 Gearhead

    No se "luistaa" sillein samanlailla kun muutkin vaihteet. Mistähän tollanen voi johtua, autoa ei ole revitetty eikä edes paljoa ajettu, eikä oo tehty oikeestaan mitään, ainoastaan boksi on vaihdettu tuoreempaan päivitykseen. Voisko siitä johtua?
     
  4. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Oletko ihan arma että lukko myös menee päälle? Päällä ollessaan sitä on melko vaikea saada luistamaan jos se on ehjä. Helppo testata jos sulla on varvikello!! Tasaisessa vauhdissa kun hipaiset jarrua niin lukon irrotessa kiekat nousee muutaman sataa jenkaa. Jos ei nouse niin joko lukkolevy on paskana tai se ei mene päälle. Tsekkaa onko öölipohjassa paljon rautaa.
     

Kerro tästä muillekin!