Autoa myyntiin!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Topias74, 24.5.2010.

  1. Topias74

    Topias74 Gearhead

    Eli homma on sellanen että kun oma tietokone on vaihtunu ja tuo HP:n image zone ei enää toimi mulla, niin mistä sais sellasen ilmaisen hyvän ja vaikka suomenkielisen kuvankäsittely-ohjelman jolla voi muuttaa tavalliset kuvat web-kokoon, että voi joskus laittaa pirssejä nettiautoon vaikka myyntiin! 8)
     
  2. rakkari

    rakkari 3rd gear

    mä oon ainaskin paintilla aina pienentänyt kuvat et on saanu nettiautoon sopimaan... :-?
     
  3. tammercity

    tammercity Gearhead

    Ellet sitten nettiin lataile kuviasi vaikkapa www.photobucket.com ja siellä voi niitä kuviakin sitten muokkailla haluamaansa kokoon.

    Toinen hyvä on www.picnik.com

    Kumpikaan nyt ei tosin taida suomeksi olla :-?
     
  4. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

  5. rane58

    rane58 Double Gearhead

  6. Topias74

    Topias74 Gearhead

    Kiitos linkeistä! :D
     
  7. puusilmä

    puusilmä Gearhead

    Tämä on ainakin XP:lle kätevin

    http://download.microsoft.com/download/ ... ySetup.exe

    Tekee Windowsille lisäosan, ei tarvi käynnistää mitään kuvankäsittelyohjelmaa. Klikkaat vain kansiossa olevaa kuvaa hiiren oikealla napilla, valitse resize pictures, sitten neljästä kuvakoosta sopivin ja ok. Tekee samaan kansioon kopion alkuperäisestä pienempänä.
     

Kerro tästä muillekin!