automaattikorjaajaa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja tonttu73, 8.4.2017.

  1. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Joo en tiedä kenestäkään tietystä korjaajasta mutta yleisesti vituttaa kun monessa paikkaa vaikea antaa hinta-arviota. Tiedän että vaikeaa mutta eihän sellanen heitetty arvo aina sido.



    Esim jos vakiopelin vakiolaatikom vien x paikkaan niin haluisin tietää että ostanko suoraan tonnilla uuden vai meenkö sitten kärvistelen tonnilla korjattua vanhaa hakemaan pajalta....


    Toki vahvistukset ym erikseen.
     
  2. urho3

    urho3 Gearhead

    Mites jos ajattelisi et se ois rempan jälkeen uutta parempi. Ite oon joskus laittanut uusista ja käytetyistä osista 2t kisa moottorin ja on eri hyvä verrattuna tehdas uuteen. Hintaa kerty enemmän näin mutta lopputulos on parempi.
     
  3. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Niinno en tiedä onko ne paskalaatusia noi tci ym uudet lootat mutta selitä asiakkaalle joka ei ymmärrä miksi vanhan korjaus maksaisi enemmän ja olisi laatu parempi kuin uudessa lootassa?


    En tiiä väsyykö laatikoissa materiaali mitenkään mutta monesti vanhoiss moottorinlohkoissa väsymään ja murtuu kannaketta ja startin pultinreikää ym mikä ei tuoreemmassa oikeen ole ongelma.
     
  4. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Myös se tci on vanhasta tehty, ei uusia ajamattomia 350 toosia enää mistään löydy.
     
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Aijaa no hyvä tietää. Aattelin että jotain re-productiota...
     
  6. Keke78

    Keke78 1st gear

  7. Rytari

    Rytari Gearhead

    Mudraceri on tehny mulle useammankin lootan, yhden virivirimallisenkin, turbiini ja osajuttujakin on tehty mutta vielä enemmän oon saanut neuvoja ja apuja, välillä on kulkenut rahdilla lootat, välillä itse käynyt ja joskus koko auton vein päivähoitoon venakoneiston viritykseen.
     
  8. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    ja kun rempatun lootan laittaa paikalleen on kiva kun turb ja jäähd linjat täynnä entisen lootan murua
     

Kerro tästä muillekin!