BanksPower

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja mpjaprotopaja, 31.1.2012.

  1. mpjaprotopaja

    mpjaprotopaja 1st gear

    Onko kellään yleisesti kokemusta Banksin tavaroista ajatuksissa tilailla ko. puljun pirstetuotteita?
    Näistä osista en aineskaan ite löytänyt paljoankaan keskustelua mutta kiinnostaisi pirusti tilata älypurkki pienoista tehonkorotusta varten.
     
  2. Mutku

    Mutku Gearhead

    Ymmärtääkseni Banks on laatupaja. Ei mikään hetken vedätys tai kahen neliön kiinankioski. Omat kokemukset kuitenkin vähäiset perustuen kaverin tilaamaan 6.2 vaparidieselin turbotusmuutossarjaan. Tuli 4 isoa pahvilaatikkoa, 99kg osia: mm. hanttarin valupakosarja, itse turbo, koko pakoputkisto änkkäreineen ja piuhaa ja boxia ja pulttia ja mutteria ja tiivistettä jne. Heh, "houl entsillaada". Mun mielestä Banks on asiapaja.
     
  3. pantera

    pantera Double Gearhead

    Oon tilannu Banksiltä , laatu on ok, ja muutenkin toiminta asiallista ja toimivaa .
    Ottomindiä downpaippii, ym kilkettä oon vuosienaikana hankkinu
     

Kerro tästä muillekin!