Barracuda-64/nps-99

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja buick71, 8.2.2012.

  1. buick71

    buick71 2nd gear

    liekkö vielä elossa?oli mulla 90-luvun puolivälissä,tipun keltainen, lasikuitu etulokarit ja tekniikkana oli 318+man.
     
  2. Le Mans

    Le Mans 1st gear

    Liekö sama, ostin 10v sitten Lapinlahden mieheltä punaisen joka oli keltainen kaikkialta muualta. Laitoin nappiautomaatin ja 318, meni edelleen vaihdossa. Tiedän seuraavan omistajan voin kysellä. Sisustus siinä oli sellainen plyyshi punainen. Se oli suomiauto ja kaikkine kantakortteineen ja alkup kilpineen.
     
  3. buick71

    buick71 2nd gear

    Oho,punainen plyyshi muistini mukaan tässäkin oli ja lattiakepillä se manuaali.Takasivulasit aukesi melko huonosti,sen muistan.Jälkeen päin harmittanut kun ei valokuvia tullut otettua ollenkaan siitä,no yhen kuvan kaverilta sain missä näkyy etukulma ja rekisterikilpi. :odroll:
     
  4. Le Mans

    Le Mans 1st gear

    Joo

    Orggiskilpi oli FRY-jotain. Ilman tekniikkaa ostin ja se olikin Suonenjoen kaveri, ei Lapinlahden. Siinä taisi olla vetokoukku. Kojelauta oli customia. Sisäkatto maalattu mustaksi. Päälyväri met.hohto punainen, hyvää työtä. Kaikki muu keltaista. Musta maski. Mustat peltivanteet. Alusta vakio mutta nopea ohjaus. Hyödynnin sen kilpurissa joten ei ole enää.
     
  5. Tuplawee

    Tuplawee Gearhead

    Vastalause, koskien original-kilpeä FRY-?? Väitän, että vuonna 64 ei ollut F-alkuisia kilpiä. Muistan asian hyvin, koska olin 1-vee silloin....
     
  6. Le Mans

    Le Mans 1st gear

    Taisi olla ZRY-1
     
  7. buick71

    buick71 2nd gear

    oiskos kuvia jääny barrasta?Sitä vetokoukkua siinä ei minun aikaan ollu,kuskin puolen takalokarin päällä oli antenni, jos tässä vielä muistelee yksityiskohtia...
     

Kerro tästä muillekin!