Beretan digimittari

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja ihd, 4.7.2004.

  1. ihd

    ihd Gearhead

    Siis mittaristo sekoilee, eli ajotietokoneen puoli tomii,mutta muuten vilkuttelee ihan mitä sattuu.Auto on vm.89 ja kyseinen mittari käsittääkseni lisävaruste.Tietääkö kukaan onko "viisari" mittaristossa sama piuhasarja,eli sopiiko päittäin.SWT:ssä ei ollu kun tota viisari mallia tarjolla.
     
  2. skiko

    skiko 1st gear

    olenpas jostain beretta keskusteluista todennu että sopii keskenään , peräti samoilla liittimillä , itselleäni toimii digimitskut iha ok , mutta jos sun vika on
    muualla kuin mittaristossa niin se vika tuskin korjaantuu mittaria vaihtamalla
     
  3. kt6147

    kt6147 Gearhead

  4. kt6147

    kt6147 Gearhead

    Kokeile resetoida keskusyksikkö. Ei tuo mmoinen vika voi itse digitaalinäytöistä johtua. Arvot sihen tulee yksiköltä. Mittaristosta tai jostakin voi myös olla maadoitus huono...
     
  5. ihd

    ihd Gearhead

    Okei ,kuinkas tollanen sitten resetoidaan. Mitään maadotuksia en ainakaan mittarin takaa löytänyt...
     
  6. kt6147

    kt6147 Gearhead

    Käytät vaan akun navan irti min. 30sek. Tämä resetoi ajotietokoneet ym. jonka jälkeen tyhjäkäynti kannattaa asettaa uudelleen pyörittämällä autoa n. 5min tyhjäkäynnillä, sammutus, uudelleen 5min. Tyhjäkäynti pitäisi mennä kyllä kohdalleen itsestään, mutta beretassa on jonkinsortin tyyppivika, että se saattaa jäädä liian kovalle. Tuossa pari linkkiä, joista saa tietoa:

    http://www.60degreev6.com/
    http://www.beretta.net
     
  7. kt6147

    kt6147 Gearhead

    Tuli vielä mieleen, että on siellä konehuoneessa jossakin myös ajotietokoneen sulake, jonka voi myös käyttää irti, jolloin tyhjäkäynninsäätöä ei tarvitse (kai) tehdä. Itse olen aina navan irroitellut, jos on joku tarvis ollut.
     

Kerro tästä muillekin!