Buick GS455 -70

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja coupedeville, 4.5.2003.

  1. coupedeville

    coupedeville Gearhead

    Hieno homma.
     
  2. SG480

    SG480 1st gear

    Lieksan oranssi GS myyty tänne Keminmaalle.
     
  3. GS 455

    GS 455 1st gear

    Tosiaan toi Buick rek. num. GS-455 alkuperäinen omistaja on mun faija...
    nykyään toi on muutettu GSX tyyliseks....
    silloin tossa oli 800 heppaa....
    0-100 2,6 s...... varttimaili 10... jotain..
    455 kone porattu johonki 502:seen...
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Semmoisiako iltasatuja faijas sulle pienenä kertoi ?
     
  5. Roadmaster

    Roadmaster 3rd gear

    Se Kuusamossa aikoinaan tolpan ympäri väännetty '71 GS tuli Tuusulan suuntaan tunnetuille autonrakentelija veljeksille, jotka myivät romun sellaisenaan eteenpäin muistaakseni johonkin Koivukylän suuntaan.
    Joutui siten korinvaihtoaihioksi '68/69 avomallille.
     
  6. Vallu

    Vallu Gearhead

    Taisit ajella viime sunnuntaina(4.4.) ylästöntietä? Olin mamman kanssa ulkoilemassa ja kuulin kasin jytinää ja valkoinen GS:hän sieltä tuli. Harmi että kamera oli kotelossa!
     
  7. BRC1

    BRC1 Gearhead

    No eikö kukaan osaa auttaa että saatais nähtäville niitä GSXn kuvia!! Kiinnostaisi aika lailla!

    Itse olen pääsyt näpelöimään musta-keltaista 70 gsx phoenixissä buick romiksella!!(okei oli romulan omistajan harraste peli-mutta oli siellä muutama GSsä maatumassa mm riviera yms)
     
  8. Roadmaster

    Roadmaster 3rd gear

    Joo, se kolaroitu GS tuli 80-luvun puolenvälin jälkeen ja jos muistia nyt hieman kaivelee, siitä taidettiin leipoa sellainen '68/'69 GS 2d HT. En ole aivan varma, mutta olisikohan ollut oranssinvärisenä Helsingissä sitten jonkin aikaa.
    En tiedä kaverin nimeä, joka sen korinvaihdon teki, mutta Leppäsen veljekset sen kuitenkin sieltä Kuusamosta osti tänne etelään. Oli todella pahan näköinen, kun lyhtypylväs oli uponnut kojelautaan saakka edestäpäin keskelle autoa.
     
  9. 4D -38

    4D -38 1st gear

    Oli se kuulemma aika vauhdilla siihen tolppaan pamautettukin. Akkukin oli lentänyt autosta noin 50 metriä.
     
  10. JAWA

    JAWA 1st gear

    Oliskohan sama oranssi mikä oli joskus -90 luvun alussa Maunulassa Helsingissä. Entinen koulukaveri sellaisen omisti ja muistaakseni oli ongelmia papruissa tms. Puuhakilvillä sillontällöin otti karstoja pois. Se vehje oli juuri maalattu kirkkaan oranssiksi josta johtuivat maalaamon tarrat ikkunoissa. Muista vaiheista ei ole tietoa.
     
  11. onbuicks

    onbuicks Gearhead

    Onko tiedossa keskustelupalstaa/markkinapalstaa Ruotsissa, jossa käsiteltäisiin muskeliautoja. Mikä olisi nettiosoite?
     
  12. jt

    jt 3rd gear

  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    No aika huono jenkki rohjake mun mielestä ja aika vanhaki,,oletteko tienneet että nykysin on semmosia autojaki ku nissan skyline, minä luin sellaisesta pari päivää sitten sedän vanhasta tuulilasista ja se oli aika äkäinen, 300 hevosvoimanen moottori ja kaikkea ihanuutta ja varustelua löytyy enemmän kuin yhdestäkään jenkistä.
     
  14. onbuicks

    onbuicks Gearhead

    Julkistetaan tässä nyt, että tuli korjattua talteen tuo Ylästön auto. Melko paha projekti on, mutta numerot täsmää. -70 GS455 automaatti. Kipeästi tarvitaan tuuli- ja takalasia ja virranjakajaa. Tarjotkaa, jos löytyy.
    tero@autokoulusymppis.fi
     
  15. Vallu

    Vallu Gearhead

    No pelastui lopulta sitten sekin. Olikos se ruotsista tänne tuotu?
     
  16. onbuicks

    onbuicks Gearhead

    Spoileri on kyllä jo myyty siihen valkoiseen GNX- klooniin. Hyvä, jos viitsit tarkistaa ikkuna- asian.
     
  17. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Ja just kun olis ollut auto mihin sen työntää...
    Oletko kysynyt mitä uudet lasit maksaa? Voi olla yllätys etteivät juuri mitään nykyään hankittaessa kotimaista valmistetta oleva.
     
  18. jt

    jt 3rd gear

  19. onbuicks

    onbuicks Gearhead

    Pitkän illan pääteeksi GS455 räjähti käyntiin ja tuntuisi laatikko ja peräkin pelaavan ihan JEES. Eli ei tarvita enää jakajaa, mutta ikkunoita ym. edelleen.
     
  20. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Kuvia kuvia kuvia kuvia kuvia....

    ja ASAP:)
     

Kerro tästä muillekin!