buick riviera 63-65

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja tomperi, 7.1.2003.

  1. RivO

    RivO Gearhead

    ...siis voiko hienompaa herrasmiessporttia olla olemassa :eek:
     
  2. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Kyllä voi. En kerro vielä mikä, mutta palaan asiaa.
    Dyna painaa, mutta ei ihan 200kg. 200 paunaa vois olla lähellä. Etkö sä nyt saa sitä lootaa kiinni edes emäntäs kanssa???
     
  3. koiste

    koiste Gearhead

    Oiskohan ollut minun... tulee käytyä päivittäin lpr:ssa
     
  4. RivO

    RivO Gearhead


    Siis tarkoitin, kun hain laatikon pois, että emäntä ei voinut kantaa meikäläistä enää toisella olkapäällä, kun laatikko oli toisella. Piti kävellä. Buickhan ei liiku ilman laatikkoa jotta ois voinu kurvailla :rotfl:
     
  5. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Mä kun hain dynan rempasta ja nostettiin se Mudracerin kanssa vähän rapean bx shitikan kyytiin niin se meni takalattiasta läpi. Onneks siinä oli vetokoukku. Sen tukiraudat piti dynan kyydissä. Shitikka ei säälittänyt, mutta pelästyin jos dyna olisi tippunut maahan.
    Joutsenon Rivieraa en ole nähnyt. Toiv joku päivä. Muutenkin asiallista kalustoa Joutsenossa.
    Jos et RivO saa lootaa kiinni niin hinaa hylsy tänne niin me laitetaa se mun emännän kanssa kiinni. Helppo homma ku mikä. Ei putkikardaania niin kuin vanhemmissa.
     
  6. Riviera 64

    Riviera 64 3rd gear

    Moi..

    Olisko kellään tietoa mistä sais 64seen etuvilkun päällä
    olevaa kromiritilää...kuskinpuolen ritilästä pinnoja poikki.

    T:Mikko
     
  7. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Mikko noita on koko ajan amerikan eBayssa. Ei edes hinnat hirvitä 60 luvun Buickin osissa.
     
  8. MadMike

    MadMike Gearhead

    Makusaioista ei voi kiistellä mutta vaikka tänään pällistelin XLRää niin täytyy sanoa että toi Pekan kuvaama Riv on edelleen herramiessporttien no.1 (mun mielestä).

    Mulla ois tommoseen 401 perään rempattu ST400 loota eikä ole mutaraaceri päässyt sitä lootaa lähellekkään.
    First 600 takes it.
     
  9. RivO

    RivO Gearhead

    Ota Lappeenrannan Kuningastien gruisaajiin yhteyttä http://personal.inet.fi/cool/kingstreet.cruisers/, siellä on joku kenen nimeä en muista, kuka osti yhen (ainoon) ystäväni 1964:sen varaosiksi. Josko luopuisi omistaan.


    Se on se Rivieran omistaja mikä sivuilla löytyy
     
  10. Rivi

    Rivi Gearhead

    -63

    [/quote]

    Oiskohan ollut minun... tulee käytyä päivittäin lpr:ssa[/quote]

    No kuis on pelittänyt ?
     
  11. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    RivO joko pelittää?
     
  12. superturbine

    superturbine 1st gear

    Kromiritilät löytyy,mutta pinnoja poikki.Eikä toistaiseksi myytävänä.

    T:Kuningastien cruisaaja-jannu
     
  13. koiste

    koiste Gearhead

    Re: -63

    Oiskohan ollut minun... tulee käytyä päivittäin lpr:ssa[/quote]

    No kuis on pelittänyt ?[/quote]



    Hyvin toimii! Ja pirun mukava peli ajella! :D
     
  14. RivO

    RivO Gearhead

  15. superturbine

    superturbine 1st gear

    Myyty ei ole kuin takapuskuri ja konepellin lista+jotain pientä.
    Suunnitelmissa ollut välillä alkaa niputtaa laitetta kasaan,joten toistaseksi en luovu osista.
     
  16. RivO

    RivO Gearhead

    Eihän se ihan kauhee projekti ole, vaikka töitä riittää ihan tarpeeksi. Ei ois sillä maalipinnalla ihan pelkkä pesu ja vahaus riittänyt. :lol:
     
  17. RivO

    RivO Gearhead

    Nyt ollaan taas tien päällä
     
  18. RivO

    RivO Gearhead

    Re: -63

    No kuis on pelittänyt ?[/quote]



    Hyvin toimii! Ja pirun mukava peli ajella! :D[/quote]

    Miksi myynnissä, eikö miellyttänyt?
     
  19. RivO

    RivO Gearhead

    Millä spekseillä 63-65 Rivieraan saa mahdutettua vanteita eteen ja taakse. Tuollaiset jalometalli vanteet kiinnostaisi , ehkä jotkut 17", mutta onko kenelläkään tietoa spekseistä, niin kuin ettei tarvitsisi erikseen kokeilemalla yrittää. Miten ne vannemitat nyt oikein meneekään. Ofsettiä jne jne??
     
  20. koiste

    koiste Gearhead

    Itselläni oli tarkoitus laittaa American Racingin Hopsterit 17" ja vanteet tilasinkin...
    mutta 2kk odotellessani välillä soitellen ja tiedustellen millon tulee kunnes lopulta selvis ettei ollut tilausta olemassakaan :mad:

    mut vanteet joita katselin olivat numeroltaan 550-7873.
    keskireiät ois pitänyt sorvata sopiviksi ja etu vanteisiin jyrsiä rummun niiteille pienet montut tai sit laittaa vaan spacerit...
     

Kerro tästä muillekin!