Cadillac 1961 deville taka-akselin puslat

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja exoddus, 28.7.2011.

  1. exoddus

    exoddus 3rd gear

    Auttakeehan ihmistä ku oon selaillu nettiä mutta ei tunne mistään löytyvän..
    Jos jokuj tietää mistä löytyis niin infoa kiitos.
     
  2. JiipeeH

    JiipeeH 3rd gear

    usa parts supply:ssä näyttäis ainakin olevan, melko hinnakkaita tosin.. . :oops:
    ebäyssä näytti myös olevan yksittäisiä.
    Kysy nimimerkiltä cadillac59, hänellä saattaisi myös olla.
     
  3. käkkyläjuntti

    käkkyläjuntti Gearhead

    Ta-motorilla on! Tosin hinta on sielläkin aika kova!
     
  4. juko7

    juko7 Gearhead

    Kun lähdet prässäämään niitä niin jos siinä on samanlainen takaripustus kuin 63-64 niin muista laittaa sopiva välirauta tukivarsien sisään ettei painu kasaan prässätessä. Niin ja Motonetista löyty just sopivan halkaisijaisia pakoputkimuhveja joita käytin prässiholkkeina omassa autossa.
     
  5. JiipeeH

    JiipeeH 3rd gear

  6. kj

    kj 2nd gear

    Jos halvalla niin mites jos...
    Painat vanhat puslat irti, poraat kumit huut hemmettiin ja
    sorvautat nailonista tai vastaavasta uudet eli käytät vanhat kuoret ja keskiholkit? Tosin siitä tulee sitten jäykkä... :-?
     
  7. Le Mans

    Le Mans 1st gear

    Nämä caddyn osat on aika kysyttyjä--ja harvinaisia. Siksi niiden myyjät tietää niiden arvon. TA palvelee hyvin ja sieltä löytää hyvin. Jos haluat itse askarrella var så god
     
  8. Le Mans

    Le Mans 1st gear

    Lisäyksenä edelliseen. nämä puslat antaa sen "ultimate cadillac riden" jos siis panet sinne teflonia tms. menetät sen mihin auto oli suunniteltu. Ja tunnet sen myös takapuolessa.
     
  9. JiipeeH

    JiipeeH 3rd gear

  10. Le Mans

    Le Mans 1st gear

    Tuskin noilla enää niin monta valmistajaa on. Lienee kaikki samasta tuutista?

    Aika hintavia tosiaan, tuohon alvi, tulli ja rahti niin se lienee saman verran euroissa kuin taaloissa.

    Tuollaisethan on palloniveltä lukuunottamatta mahdollista tehdä, ja voisi olla ettei tarvitse edes poistaa paikaltaan. Vanha kumi poistetaan huolellisesti, hiekkapuhalletaan ja rakennetaan keskiholkille tuki joka pitää sen paikallaan (esim hitsataan prikka toiseen päähän, joka poistetaan myöhemmin. Sitten liimataan ja täytetään renkaan pinnoituslaitoksista tutulla täyttökumilla reilusti yli jotta saadaan puristus. Sen jälkeen rakennetaan puristus, eli sokeat levyt kahta puolta pultilla kiinni, uuniin 120 astetta pari tuntia ja vaimo illalliselle jotta ei tule sanomista kumin hajusta.

    Tietenkin jos vanhat on vain osittain revenneet voi koettaa korjata em. tavalla, ja keskipuslan tuki on jo valmiina. Täytyy vaan vanha kumi karhentaa pirun hyvin, esim. paikkaustyökaluilla. (kuorma-auton renkaan)
     
  11. Swinkeri

    Swinkeri 1st gear

    Appiukon käkkylään vaihdoin kaikki ja tulivat us-partsin kautta ja kyllä hinnakkaita olivat.Kysäiseppäs Turusta DD-autosta,touhuavat paljon käkkylöiden kanssa
     

Kerro tästä muillekin!