Cadillac seville STS kysymyksiä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja cronos, 15.8.2010.

  1. Jukka66

    Jukka66 1st gear

    Pelletit

    Komppaan tässä. Vain DexCool:ia koneseen. Pellettejä en ole koskaan laittanut, syystä , että kielsivät moisen Metro-Autossa kun DexCool:ia olen sieltä hakenut. Jotkut kyllä vannovat pellettien nimeen, mutta parilla heistä on ainakin kannet paukkunut. Ja Norteilla olen myös minä ajellut yli tuon 8v. Vain luoja tietää, jos sekään
     
  2. mikki72

    mikki72 Gearhead

    Tiedoksi nyt sitte kaikille,että flektit lähtee pyörimään,kun lämpömittari näyttää 106 astetta.. :oops:

    Tulipahan käytyä releet ja liittimet läpi..
     
  3. challenger340

    challenger340 3rd gear

    Moro tietääkö mistä moiseen paska kasan sulake taulut on kun pitäis löytää lämitys laitteen nopeuden säädön sulake?
    ohje kirja kyllä kertoo et viinaa ei saa juoda ajaissa! siis on mentävä parkkiin pysäkille ja pullo tyhjäksi nii voi taas jatkaa matkaa jenkkiläisitäin..
    Tää auto on suuniteltu AA klinkan porukalle kun on semmoisia paskoja ohje kirjassa ja on tietysti sulakeet merkitty kirjaan mut auton sisältä sitä keskimäistä sulake taulua ei löydy mistään..eikä oo ees merkattu mis vois olla.. mut kai tää on suuniteltu taas näille AA klinkka laisille et kun joku ei toimi nii parkissa voi juoda viinaa.. siis alkoholisti cadillac ois parempi nimitys kui sts..
     
  4. challenger340

    challenger340 3rd gear

    vika korjattu..
     
  5. jusku1

    jusku1 3rd gear

    Tänään ajellessa tuli "Service stabilation sys" ilmoitus.
    Mitä tuo tarkoittaa, ja mihin viitataan?
     
  6. jusku1

    jusku1 3rd gear

    OK, kiitos tiedosta.
    Autolla ajettu vasta 126tkm, joten antaa virheilmoituksen tulla.
    Hyvä tietää kuitenkin missä hintaluokassa liikutaan.

    Oliko nuo Rockauton Monroet myös ns. "älyiskarit"?
     
  7. jusku1

    jusku1 3rd gear

    olisko sulla edsel Rockauton tilausnumeroita noille Monroen älyiskareille?
     
  8. jusku1

    jusku1 3rd gear

    monroe
    322 40029
    322 40021
    322 40022
    322 40030
    silloin nää maksoi 420-431 us / kpl

    arnott industriesiltä sais halvemmalla ei älyiskarit , mutta sitten käytännössä valojen korkeussäätöpuuttuu.


    tilasin nämä oct-2007[/quote]

    Ei valitettavasti Rockautosta noilla koodeilla löydy :cry:
     
  9. jusku1

    jusku1 3rd gear

    Juu ei... en edes kysy :x

    Pitää katsella vielä Ebayn tarjontaa
     
  10. Lpiikki

    Lpiikki 3rd gear

    Cadillac sts 92 4.9L
    Onko kellään kokemuksia IAC (liekö tyhjäkäynnin säätö moottori suomeksi) moottorin vaihdosta?
    Syy vaihtoon kierrosten heiluminen ajossa 500-3500rpm ja välillä sammuminen,
    Ihmeellinen ryntäily ja kierrosten jumittuminen noin 2000rpm.
    Asian tiimoilta vaihdoin sytkämoduulin ja TPS sensorin ja nyt tuon IAC:n.

    IAC:N asennus meni täysin poskelleen. Yritin tehdä jenkki Cadillac foorumin ohjeitten mukaisesti mutta osoittautu mahdottomaksi ja ongelmat vaan paheni autossa.
    Kääntää virrat päälle nii IAC:n mäntä alkaa naputtaan holtittomasti ja sama toistuu ku kääntää virrat pois. Ajaessa täytyy seistä kokoajan jarrunpäällä ,välillä kiihdyttää itekseen jne.

    Tuo IAC on nyt asennettu tyyliin "vanha pois ja uutta tilalle" ,ei varmaankaan näin mene.
     
  11. Lpiikki

    Lpiikki 3rd gear

    Onko kellään kokemuksia IAC (liekö tyhjäkäynnin säätö moottori suomeksi) moottorin vaihdosta?

    Onko edes aavistuksia? Kyllähän nuita pömpeleitä on muissaki autoissa...
     
  12. Vaari1960

    Vaari1960 1st gear

    Apuva,papparaisellakin Sevillessä koodi RO43,liittimiä irrotellut,takakonti ja a-pilarin maadotuspisteet puhistanut,puhtaat liittimet,,.

    Löysikö Cronos vikapaikan mistä johtuu??
    Joutuuko kojetaulun purkamaan voisko siellä olla jossain huono liitos,,.
     

Kerro tästä muillekin!