Noissa pumpullisissa on ohuet letkut. Fyysisesti ei taida olla paikkaa ku ilmanputsarin alla vähän. Lämppärin letkuun se varmaan pitäs naittaa.
Nostaa lämmöt tappiin ja ampuu nesteet pihalle. Kerran yhellä jenkkikorjaamolla asentajat ilmas melko pitkän tovin. Sanoi että ei voi ottaa riskiä jos yksikin kupla jää. Uskoin... Käsittääkseni monet kansivammat saaneet alkunsa just tosta. Se ei kestä lämpöjen vaihteluita, joita tuossa äkkilämpenemisessä syntyy. Jos ilmaa jää, lämpömittari nousee normin yläpuolelle, ensin vähän, sit laskee, taas nousee, kerta kerralta enemmän ja sit ei enää laskekaan.
Joo pumpulliset muutenkin asennetaan lämppärin letkuihin. Perus "jäykkä" letkulämmitin sitten alavesiletkuun. Pumpullistakaan ei saa liian ylös tai alas laittaa, mutta siinä on hyvä pelivara kun raakasti lisäletkulla ettii sopivan paikan sille. Jos muuten ahdasta. Aika paljon ollut tutuilla tt thermoissa ongelmia kuten mullakin oli kiinasta tilaamassani. Kannattaa siis varan vuoksi laittaa sellaseen paikkaan, että tarvittaessa helppo irrottaa.
-99 sytytti airbagin valon. En ole vielä ottanut koodeja ylös mutta onko kellekkään tullut vastaavaa eteen? Samaten äänimerkin painallus vaatii voimaa; voikos tuota ratin keskiötä raotella jos vaikka jotain pääsisi herkistelemään? Ja pitäisikö ohjauspyörän painikkeissa palaa valot?
Maanantaina tilattu ja FEDEXin seuranta näyttää, että keskiviikkona kotiovella. Mistä löytyy hyvät ilmausohjeet?
Siinä se tyhjäkäyntiä kävi korkki auki. Kone lämpösenä puristeli ylävesiletkua ja huolehti että paisarissa sopiva määrä nestettä. Ei siellä mitään erillistä ilmaus systeemiä tai ruuvia ole. Kärsivällisesti niin hyvä tulee...
No mä oon ilman korkia käyttäny lämpimäks (106 c) kun oon vedet vaihtanu ja lisänny tavittaessa nestettä ja sit lopus täyteen kylmänä se ruuttaa ylimääräset ulos. No joo onko oikein vai väärin tiijäsit.
-99 Sevillen vaihdekeppi takkuaa. Vaikka painaa jarrua niin vaihdekeppi ei meinaa vapautua PARK-asennosta vaan joutuu hetken nitkuttamaan ennenkuin keppi vapautuu. Mistä lähden vikaa etsimään? Toinen ongelma on tyhjäkäynti kylmänä käynnistyksen jälkeen. Käy hetken aikaa ikäänkuin vajailla pytyillä ennenkuin käynti tasoittuu. Puolat? Tulpanjohdot? Tulpat?
Onko kukaan törmänny nortissa "maf performace" vikakoodiin? Toi meillä käyttäytyy reilummin polkiessa vähän ku bensa loppus kesken ja sit tulee toi koodi. Häipyy itekseen. En oo kyllä vielä vaihtanu bensafilsuakaan, tosin varattuna on jo.
Mulla oli joskus yhdessä Sevillessä sama ongelma ettei vaihdekeppi aina liikkunut ja sitten se vaan yhtäkkiä alkoi toimimaan, siinä ei ollut mitään logiikkaa mistä se olisi johtunut ja korjaamolla vikaa etsittiin muutamankin kerran missä vika voisi olla muttei sitä koskaan löytynyt, piti vain opetella elämään asian/vian kanssa. Puolia olen vaihtanut useampaankin norttiin, viimekeväänä sanottiin että kannentiiviste olisi mennyt mutta onneksi oli vain puolavika, testeriin niin se kertoo onko sytytyskatkoksia.
Oliskohan vika tos rarrupolkimessa olevassa katkasiassa? Ei anna vaihdekepin vapautus solkulle virtaa.
Laitettiin reilusti WD40 suihketta keskikonsolin sisällä olevaan vaihdekepin mekanismiin, ja keppi notkistui huomattavasti. Saa sitten nähdä liikkuuko vielä huomenna herkemmin.
Varmaan hyvä muistaessaan huomauttaa, et nortin termari on alavesiletkun puolella. Eli siis tavallista isolla putkella olevaa letkulämppäriä ei voi käyttää, vaikka sille siinä hyvä kohta olisikin.
Jumankekki kun toi raitisilmasuodatin on todella pahassa paikassa ja ahdas vaihtaa.Tuli samalla vaihdettua oikea umpio ja talvirenkaat alle.
No on,entisen sain palasina pois mutta uutta en tilalle kun ei lähtenyt se kaapeli edestä irti,miten se oikein lähtee,yritin vähän joka suuntaan nytkytellä.