Capriceen iskarit.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja kylänmies Asseri, 8.3.2006.

  1. Mitä iskareita suositellaan farkku Capriceen,jossa on hd-etujouset.Ostin 2-vuotta sitten kybin korkeapainekaasut,mutta tuntuvat olevan alitehoiset tuohon vekottimeen.Konejahan monet on suositellut.mutta kertokaapas käyttökokemuksia.Sitten tuntuu myös olevan aika sivutuuliherkkä,et mahtasko tuokin poistua tymäkämmillä iskareilla. :odroll:
     
  2. pepechevy

    pepechevy 1st gear

    ite vaihoin justii halpis iskarit eteen mitkä tilasin southwest tradelta..makso posteineen 76.50 euroa pari, muistaakseni..tuntuvat vielä ihan hyviltä. kai ne konit olis ollu parhaat, mutten raaskinu ostaa..olikoha ne jotai 106 euroa kipale. nii ja auto caprice stw -90
     
  3. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear


    Yksiputkiset KYB:t? Jaa mä ostin just moiset, mutta en alle ole vielä laittanut. Siis ne valkoiset .. Ei ne kaksi putkiset mustat?
     
  4. Ei ollut valkoiset väriltään,vaan hopeat ja vissiinkin piti olla tymäkät ja olihan ne siinä irrallaan hyvän tuntuset ja jäykät.Pirusti ne ainakin paino itseään ulospäin.Se on silti ihan eri homma siellä autossa,kun liikkeet on nopeat ja vähän enempi voimia kun meikäläisen käsien välissä :lol: vaikka kyllähäön sitä voimaa mullakin on kuin pienessä kylässä :odroll:.Niiden paksuus vaan tuntuu aika olemattomalta,meinaa iskarien :D
     
  5. frimma-q

    frimma-q 1st gear

    Niinpä , halvat iskarit , ajat 20000km ja vaihdat uudelleen , säästöä?, missä? melko näennäistä
    Konit n. 200e pari +rahti
    halvat 76,50e pari+rahti , vaihdat ne 2 kertaa ja olet samassa summassa
    kannattaa mieluummin laskea ns. säästöä pitkässä juoksussa , eli mieti
    myös mihin kaikkeen huonot iskarit vaikuttavat ; renkaat , nivelet , ajo-ominaisuudet , ajokäyttäytyminen
    Muuten tiedoksi lukijoille , että 80-luvun puolivälin STW Ford/Mercury etuiskarit on samalla koodilla kuin GM:n autoissa , yllätys pari vuotta sitten kun hankin säädettävät Konit Mrrcuryyn eteen ja taakse . Paikallinen varaosaliike /(Motoral?) ei tätä tiennyt , koska myivät ei oota , no SWT:sta ne löytyivät , ja toimivat h-tin hyvin . Rahalle pitää saada myös vastinetta .
     
  6. Roadmaster

    Roadmaster 3rd gear

    Miksiköhän kaikki tunkee tuota Konia autonsa alle, kun etsivät "hyvää" iskaria?
    Paremmin toimivat iskarit löytyy samaan hintaan, tai kenties halvemmallakin, jos jaksaa nähdä vaivaa ja kysyä vaikka US-Partsista Edelbrockin iskaria, tai yrittää tilata vaikka Racers Placen kautta Bilsteinit.
    Koni on ajomukavuudessa paljon jäljessä näiden kummankin valmistajan tuotteista, vaikka säädettävät onkin.
     
  7. buick8791

    buick8791 1st gear

    Moi,

    Ostin Park Avenueseen noi KYB:in GR2:t(ovat harmaat) eteen. En ole vielä laittanut niitä alle. Onkohan niin, etteivät ne toimi siellä?

    Nyt alla on Monroen Sensa-Tracit, jotka ovat mielestäni loppu enkä ole moisista tykännyt uutenakaan(toisessa autossa). Kyselin Koneja ja Bilsteineja ko. autoon, mutta vastaukset olivat: ei löydy. Öhlinsejä en kysellyt. Ja vaikka olisi löytynytkin, niin rahaa niihin ei olisi sitten enää ollutkaan.
     

Kerro tästä muillekin!