capricen kulutus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja fordgranada, 24.3.2011.

  1. Jza

    Jza Double Gearhead

    ^gallonaa? :lol:
     
  2. Stetson

    Stetson 3rd gear

    No täällä aika pitkälti seka-ajossa just toi 14 ja maantiellä alle 11. 305 ja th-700. Autolla ajettu 300 000 ja laatikkoremppa tehty öpaut 70 tonnia sitte
     
  3. chevy56

    chevy56 1st gear

    delet
     
  4. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    mikähän säätö meikäläisellä on aina metässä kun ei pääse noihin lukemiin.caprice 305 800 km lenkki tankkaamatta,etuveto fletwood 8-9 L satkulla,88 broughami hörppii nastarenkailla 11 L.jos 17 L menee matkassa kannattaa viedä auto sellaiselle joka oikeasti tietää miten sen pitää toimia.konehuoneen sivuleikkuri säätäjillä käy yleensä näin kulutuksilla.
     
  5. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

  6. tuntematon

    tuntematon 1st gear

    muista granaada päivittää tämä aiheesi kun auto on ollut vikakoodi/tps-huollossa?

    hienoa että joku uskaltaa oikeilla autoilla ajella muulloinkin kuin vain autotapahtumiin. siitä ei kukaan maailmassa kehu, muuten kuin minä tässä ja ny!
     
  7. KarvaTurpa

    KarvaTurpa 1st gear

    Tääl on kanssa säädöt pielessä kun econolla pääsee kesällä matka-ajosa 11L pintaan kun EI kepitä yli 90. :wink:
     
  8. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    mulle sanoi liikkeeessä ettei tässä ole mitään tps anturia,,,, sanoi että vaan ruisku pelissä,,,, tämä siis 90 vm kaasutin rocksester guadrajet :eek: nyt ainakin kulutus jo vähän tippui kun jarrut saatiin huollossa kuntoon,,,repsikan puolen pyörä ei pyörinyt käsin :lol: nyt kunnossa :D
     
  9. yks toine mikko

    yks toine mikko Double Gearhead

    ^ :eek:

    jännä liike jos tollasta sano..
     
  10. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Jos firmassa ollaan tuota mieltä niiin varmaan aika vaihtaa pajaa?
    Tietty jos se on taas näitä "saastelaitteet kuuhun" autoja niin silloin siellä ei sitä välttämättä ole.
     
  11. pällinkutka

    pällinkutka 1st gear

    ny saatto tipahtaa oman capriksen kulutus, oli meinaan kaks tulpanjohtoo katkenut, vaihdoin kaikki uudet ja samal hävisi myös check engine valo :)
     
  12. rautasydän

    rautasydän 2nd gear

    Mullon kans muutama auto tullu ostettua "konevikasena" ja tulpat ja johdot vaihtamalla konevika onkin hävinnyt :rotfl:
     
  13. KarvaTurpa

    KarvaTurpa 1st gear

    On muuten kumma juttu tuo tulppa ja johtojen uusiminen kun sillä saa monesti "ison" käyntivian ja päästöt kuriin. kun itekin vaan muistais niitä vaihella... :odroll:
     
  14. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    kaikki saastelaitteet paikoillaan,,,paitsi se happi systeemi pakoputkeen tjn,,, :odroll: kuka osaisi säätää mulle sen tps n jos sen ostaisi :eek:
     
  15. LamaAjanElvis

    LamaAjanElvis 1st gear

    Ei ole tyhmien, huonojen ja lihavien maassa moottorit paljoa kehittynýt 50-luvulta kasarille, jos umpilöysällä 61vm kutosella pääsee automaatin edessä kympillä kaupungissa.
    70-luvun matalan rutun motit kyllä polttaa vähemmän bensaa pienemmällä puristuksella ja tukkoisilla kansilla, mutta palamatonta kyllä menee yhtälailla.
     
  16. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    juu,,vähän samaa mieltä,,,,,mutta ei ne jenkit kaikki tyhmiä ole kun sieltä on siunaantunut tähän pahaan maailmaan Chevrolet caprice ja Dodge challenger :wink:
     
  17. impala67

    impala67 Double Gearhead

    siis sähkökaasari apulaitteineen ja katti paikallaan? mutta silti puuttuu happi-systeemi? tarkoitatko ilmapumppua? tässä voisi olla mysterioosi ratkaisu!
    ---arvausta---
    ilmapumppu on hyvä olla olemassa katalysaattorin toiminnan kannalta. varsinkin jos järjestelmä on sen kanssa suunniteltu!
    jos ilmapumppu puuttuu, saattaa se olla osasyy vikoihisi. voisiko olla että silloin kone joutuu tps:n avulla sekoittelemaan laihemmalle jos katille ei tule ilmapumpun loiventamaa pakokaasua- kerropas meille paulip kauhuskenario mitä tapahtuu jos ilmapumpun repii mäkeen toimivasta konehuoneesta?
     
  18. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    kylmänä pumppaa ilmaa sarjoihin,lämmin kone kattiin,(two valve system)alentaen päästöjä,tps ilmoittaa kaasuläpän asennon ecm:lle(lukkot.kytkentä,ennakko).happianturi,lämpösensorit,map tiedoista ecm tietää laitetaanko lisää vai vähennetään soppaa.vihreä liitin kaasarin luona on dwell mittarille(6 koneen asteikko) jolla voi säätää kaasarin mc:n.tämä on karkea selostus .monta asiaa vaikuttaa sopan vientiin/muiden säätöihin.kun kaikki saa toimimaan rohesteri kone toimii kuin ruiskupata,ja haisee hybridille.
     
  19. yks toine mikko

    yks toine mikko Double Gearhead

    ei kellään huligaanilla muuten olis täysin ehjää ja toimivaa ilmapumppua myydä? tai vaik ihan kunnon kansalaisellakin?

    oma pitää sellasta räklätystä et luulis et miul on painepesuri 305:n sijaan konehuoneessa pörisemässä. kyl kai toi toimii, ku päästöt oli ihan niinku pitikin.. mut ääni on liikaa.

    tuli vaan mieleen ku lueskelin näitä..
     
  20. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    siis siihen on tehty tuplaputket mutta toisessa putkessa on välissä katin näköinen pönttö,,,en tiedä onko sisäkaluja,,, siihen ko pönttöön menee ilmaputki :eek: kattia ei ole rek otteessa.,,, huollossa vaan sanottiin kun kysyin mitkä kaksi letkua on tukittu puu palikoilla pois käytöstä :eek: niiin sanottii että se on se ilma systeemi mikä menee pakoputkeen,,,eli onko se nyt sitten juuri tämä ilmapumppu :eek:
     

Kerro tästä muillekin!