caprisen tyhjäkäynti ongelmia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja kapa_gtr, 19.9.2011.

  1. kapa_gtr

    kapa_gtr 1st gear

    malli '80 5.0 bensa

    aluks oli ko löi lämän tiskiin ni hirtti kaasua.
    avasin ja putsasin ja tiivistin uudestaan, teki samaa, sit annoin jenkaa parikertaa ni ei hirttäny, mut tyhjäkäynti ei oikeen ota löytääkseen balanssia, aikani tyhjäkäynti ruuviä säädellen ni kierrokset korkeat vapaalla mut vaihteen kanssa meinaa sammua/sammuu ko höllää kaasusta..

    ja käynnistäessä pitää leipästä kiekat (melkein) tappiin et jää tyhjäkäynnille...

    onkohan toi kaasari vaan päivänsä elänyt..
    muutenki näkyy olevan aikas viritys ko kaik saaste hommat heitetty helvattaan ja paljon letkuja mutteri tukittu kaasarin ympärillä..

    eka automaatti ja jenkki itel tämä..
     
  2. -TH-

    -TH- Gearhead

    ota kaasarin kansi pois ja kahto ettei joku putki ole irti, mulla oli josku yksi putki puonnu irti ja oli "rotkon" pohjalla, se laitettiin kiini ja poistetiin egr ja muutenkin putsattiin paikat ja rasvattiin nuukana miehenä tiivisteet eli ei uusia laiteltu.....kosla pelas ku kello ainai 5vuotta putkeen ku vaan tankkas ja vaihtel öljyt ja suotimet. ihan vitun hyvä auto !
    kotteron möin pitkin hampain täsä lähiaikoina, ja eiköpä tuo oo kulukena vieläkii....eioo ainakaa hemi-ukko maininnu että oisi lauvennu sevy :rotfl: ...saaatana että se ol hyvä pirssi, jos ois rahhoo nii ostasin sen takasin!
     

Kerro tästä muillekin!