Cherokee 4.0 "vähänajettuja"

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Isäntä77, 25.12.2006.

  1. Isäntä77

    Isäntä77 3rd gear

    Kuluttaako nuo 4.0 jeepit niin palio benziiniä,ettei niillä ajeta palioa,vai onko niistä kaikista ruuvattu mittarit edullisemmille lukemille?
    -Ei meinaan tahro löytyä kovinkaan montaa,jolla olis ajettu yli 350tkm,vaikka vuosimallit tahtoo olla 90-93.

    Nettiautos lähinnä siis

    Mistäs erottaa high-output mallin ja "tavallisen" ??
     
  2. alarace

    alarace 1st gear

    jee

    mikä on paljon (gasoa)? mä vasta möin omani pois, grand cherokee limited -94 aj.137tkm. auto kuin uusi.12l/100km 120km vauhdilla tietokone näytti keskikulutuksella. kakkos autona yleensä noi on ollu. 4000e:llä myin eteenpäin. Varmasti suomen halvin. Toki voin vastaavia toisillekkin hommata ulkomailta. Halukkaat saa autosta kuvan sähköpostiin siis siitä minkä möin. ja toi hinta oli siis tax-free. Ja mistä mulla on kanavat tiedossa löytyy takuu kilometreillä vähän ajettuja, toki saa paljonkin ajettuja jos haluaa.
     
  3. Isäntä77

    Isäntä77 3rd gear

    Jeeppikaupoilla

    Joo...Emmä sellaasta palionajettu tietty haekkaa,mutta kyllä yleensä vanhas autos on kilometriä kertyny jo palio.
    Aattelin vaan jotta,eikö niillä oo varaa ajaa palio,kun sitä ainetta kuluu se 11l/100km minimi

    Mutta jos ne km-lukemat pitää kutinsa,nii eikai siinä auta muutaku tehrä kaupat...200tkm-ajettu autohan on mulle kuin uus. Tähän astiset on ollu luokkaa 300tkm-600tkm.
    Saas nähä,mitä on tarjolla välipäivinä... :p
     
  4. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Onhan niitä vanhempia diisselinä, ainakin niitä lava-versioita (Comanche vai mikäs se olikaan..?)
    Koneena Rellun 2.1 Dsl...voe elläimen sorkka kuinka laiska se olikaan Renu Traffic-pakussa...ainakin ilman turboa. Hyi.
     
  5. ristokakko

    ristokakko 1st gear

    Mulla 94-Grand cherokee .Ajettu 220tkm Ostin sen 2v sitten ja itse olen ajanut sillä vain 20tkm siis 10tkm/v. On aivan sama mitä se näillä kilometreillä kuluttaa kunhan vene liikkuu perässä vaivattomasti.Jos kilometrejä alkaa kerttyä 15tkm/v .silloin harkitsisin jo diisseliä vaikka nuo tuon ikäiset on laiskoja bensakoneeseen verrattuna.
     

Kerro tästä muillekin!