Chevrolet Corsican ilmastointi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja Anonymous, 13.4.2003.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    mitäs kaikkee minun siihen pitää tehdä kun putki oli poikki ja tuntuu että koko järjestelmä olis kompuraa myöten laitettava uudestaan.
    Mistä saa kuvaa tai jotain dokumenttia minkälainen se kompressori on sisältä ja mitä tiivisteitä siihen kuuluu ym...
    onko netissä asiaa että millanen se koko järjestelmä on kun ei tiijä mitä kaikkee siihen kuuluu.
     
  2. skiko

    skiko 1st gear

    No ehjä putki, tehdaskorjattu kompura,
    uusi kuivain (siellä jossain akun alla oleva
    kirkas pytty jossa on täytöventtiili), uusi suutin ja sen jälkeen täyttöfirmaan
    ja ne imee alipaineen sinne ja kertoo vuotaako järjestelmä jostain (voivat paikallistaa vuodon valolla tai piipparilla)
    jos se pitää alipaineen niin imuttavat kompuralle öljyn ja kylmäaineen sisään... näiden lisäksi sun systeemiin kuuluu pari kolme anturia jotka kertoo egm:lle millon pitää nostaa kierroksia ja milloin pitää kompuranlyödä päälle ja tuulettajan flektin
    pyöriä.... ite jouduin berettaan teettämään
    lauhduttajan kennon ja vaihtamaan kuivaimen
    niin alkoi toimia...... chiltonin beretta /corsika kirjassa on aika hyvä sepustus mutta amerikkalaismalliin kirjoitettu (vaatii totuttelua) useimmat jäähdytin korjaamot osaa korjata kennoja ja putkia.
    Tossahan tota oli noin karkeesti...
     

Kerro tästä muillekin!