Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Mikä tupaöljynpolttomoottorissa on vikana? Mulle tyrkytettiin just yhtä 6.2 kiuluista meleko halavalla.
     
  2. rb

    rb Double Gearhead

    Onks se koriltaan missä kuosissa?

    Mä voin kysyy lämpeniskö se siitä ajatuksesta yhtään, kun ei noita kolmeviiskymppisellä näytä puussa kasvavan.
     
  3. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Mulla olis lyhytlavanen ext cab GMC -96 6.5 td. Ja on takavetonen, kun nelikko ei nyt kytke... :) Ehjä kori nyt.
     
  4. palontie

    palontie Double Gearhead

    Kohtalainen,perä huutaa,mutta turha toivo että myy,pari mun kaiffaa on tarjonnut siitä aika paljon,niin paljon että pöljinä pidin:D mutta ei niin ei.
     
  5. rb

    rb Double Gearhead

    Virolaiset ei harrasta pikappeja ainakaan auto24 tarjonnan perusteella.

    Täytyy Ruotsin tarjonta jossain kohtaa katsoa, kun ei kai liki 30 vuotta vanhasta pakettiautosta mitään hirveitä summia veroja mene??
     
  6. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Ol myyty jo.
     
  7. T.hilter

    T.hilter Gearhead

    Vaihdoin termostaatin uuteen AC Delcoon, mutta silti lämmöt seilaavat. Ensin yli 210 ja siitä putoaa 160 tienoille. Delcon paketissa tuli mutta itse osassa kuitenkin lukee Motorad...
    Vieläkö tuo on huono? Ei olisi pitänyt panna Motonetin jäähdyttimenpaikkausnestettä, sen jälkeen alkoi. Lämmintä kuitenkin tulee sisään entiseen malliin.
     
  8. palontie

    palontie Double Gearhead

    ?
     
  9. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Mulle tyrkytettiin tota 2K€ hintaan.
    Mutta nettihomossa on bensabeli.
    http://www.nettiauto.com/chevrolet/fleetside/8395536
     
  10. rb

    rb Double Gearhead

    OK......... Kiitos kun näit vaivaa.

    www.nettiauto.com/gmc/sierra/8391505

    Toi ois tällä hetkellä ainoo takatuuppari lyhyellä lavalla ja 350:lla.

    Noista madalluksista voidaan olla montaa mieltä.

    Okei........ Onhan noissa takavetoisissakin alun perin sen verran maavaraa, ettei taatusti pohja kolise kanttikiven ylityksessä, et sen puoleen ois varaa vähän laskeakin, mut sit jos pikapin tiputtaa ihan luihin, niin.............. no............... ihan kun yli korotetuissa.
    molemmissa tapauksissa menetetään liikaa käyttö mukavuudesta..
     
    Muokattu: 30.10.2016
  11. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Onko -87 Chevyissä releet valoille? Kun omassa kytkee valot päälle niin konehuoneesta kuuluu NAKS.
     
  12. kojo

    kojo Gearhead

    Onhan siellä jos joku on laittanut, tehtaan jäljiltä ei oo jos puhutaan topicin mukasista autoista.
     
  13. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Noinhan se tekee kylmiltään kunnes systeemi alkaa olemaan jossain tasapainossa, eli syyläristä ei tule aina aimo annosta 0°c nestettä juuri lämmenneen koneen niskaan heti kun termari hieman raottaa. Vaatii pientä ajoa, pari kolkyt kilsaa. Jos tekee noin aivan jatkuvasti niin sit kyl jotain jumii, luultavasti juuri se termari ton paikkausaineen ansiosta. Omista yksi vehjes alkoi toisaalta lämpiämään paljon nopeammin paikkausaineen jälkeen, eli ilmeisesti termari oli jotenkin falskannut.

    Boikotoin paikkausaineita vuosikymmeniä, mutta olen havainnut että hyvät aineet oikein käytettynä ratkaisee monet mystiset nestehävikit, käytännössä pysyvästi ilman haittavaikutuksia. Omassa subussa huomasin aluksi termarin jumitusta aineen lisäyksen jälkeen, mutta termari on notkistunut normaaliksi ajan myötä.

    Edit, osallistuin näemmä viime kerran noin 1140 sivua sitten.

    Takaveto lyhytlava malli on pikupeista aikalailla hyödyttömimmästä / halvimmasta päästä, liekö menneet paaliin. Alusta on omasta mielestä parhaassa kompromissikorkeudessa ihan tehtaan jäljiltä.
     
    Muokattu: 2.11.2016
  14. rb

    rb Double Gearhead

    Nää on niitä asioita, joista me voidaan vääntää maailman tappiin, pääsemättä yksimielisyyteen.

    Mulle pikappi on ensisijaisesti käyttöpeli, jolla hoidan arkiset ajoni. Sen ei tarvitse olla lestadiolais malli, koska pääosin liikumme daamin kanssa ja ennen kaikkea sen ei tarvitse olla nelikko, koska 80% ajosta on moottoritietä ja jäykän etuakselin "ominaisuudet" ei vaan niissä olosuhteissa kohtaa.

    Lyhyt lava...... hmmm........ kevyellä alustalla lyhyt riittää, koska kantavuutta ei muutenkaan ole huimasti, mut sportsiden voi lavan kapeuden takia jättää pois laskuista.

    EDIT:

    Pyydän jo etukäteen anteeksi hieman provosoivaa kirjoitus tyyliäni, mutta saadaan ehkä hetkeksi juttua aikaiseksi

    Niin........ ja saatte sitten nelikko miehet vapaasti nauraa mulle, jos tästä sattuu tulemaan oikein luminen talvi...
     
  15. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Mikäs sieltä hytin takaosasta näissä pettää, kun näkyy aika monessa olevan ohjaama kallellaan taaksepäin ja onko se kuinka hankala korjata?
     
  16. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Korin kiinnitys runkoon. Yleensä kumit painuu läpimädistä rungon korvakkeista läpi. Olen kyllä törmänny siihenkin että kumit rusahtaa kopan pohjan sisään...:confused:

    rb..
    Oliskin jäykkä etuakseli.. Samalainen risukasa se on GMT400-nelikoissa kuin takavedoissa. Valitettavasti.:(
     
  17. kapa73

    kapa73 2nd gear

    Kyl kumminkin nelivedot on vääntösauva jousitteisia mut taka vetoset kahdella kolmiotukivarrella ja kierre jousilla, joissa pyörän kulmat ei muutu niin paljon joustoissa kun vääntösauvallinen jousitus.
     
  18. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Miten jousen malli vaikuttaa pyörän kulmiin?
     
  19. kapa73

    kapa73 2nd gear

    Tukivarsien kiinnityspisteet ovat eri paikoissa
     
  20. Niskalaukaus

    Niskalaukaus 1st gear

    Tämäkin muuten selkis.
    Rockautosta uus solenoidi ja taas pelittää.

     

Kerro tästä muillekin!