Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. impala-63

    impala-63 Gearhead

  2. Tweety-81

    Tweety-81 3rd gear

  3. arska 77

    arska 77 1st gear

  4. Tweety-81

    Tweety-81 3rd gear

    Eipä tästä sen enempää, näköjään meni jo, tai ainakin poistui netistä.
    Kiitos arskalle vastauksesta.
     
  5. Mika.T

    Mika.T Gearhead

    Mitäs öljyä hydroboostiin?
    -95 suburbani

    Kymmenkunta ketjua laavasin läpi ja kaikissa huudetaan kuorossa että atf:ää ei kannata laittaa. Se "kuulemma" lentää joka tiivisteestä kartanolle...

    Missään vaan ei ole sanottu että mitä psf paskaa sinne sitten pitäs laittaa.
    Psf:ää mutta mitä niistä?

    Atf:ää mulla tuolla systeemissä on, ja ollu ties kuinka kauan eikä vuoda mistään.
     
  6. Jussi289

    Jussi289 Gearhead

    Ihan sama mitä psf öljyä laitat. Atf ei sinne yleensä sovi, eikä se systeemi tarvi mitään lootaöljyn lisäaineita. En ymmärrä, miksi tätä pitää ihmetellä ja tunkea sinne atf, kun sinne kuuluu psf. Ei se nyt niin mahdoton hankittava ole.
     
    palontie, kapa73, Gary Grand ja 1 muu tykkäävät tästä.
  7. mph76

    mph76 1st gear

    Just ite vaihdoin hydroboostiin omaan -95:seen, laitoin RedLine PSF:ää...halvempaakin on mutta ei saanut siihen hätään muutakaan laittaa, oli kallis huuhtelu järjestelmälle. Siitäpä tulikin mieleen että rupes jarrupoljin narahtelemaan vaihdon jälkeen, mistähän moinen ilmiö vois johtua?
     
  8. Mika.T

    Mika.T Gearhead

    Motonetissä tutkin yhtä PSF purkkia jossa ei puhuttu chevystä saati ohjaus- tahi jarrutehostimesta mitään.
    Jotain voortin ja psa-konsernin automaatteja siinä oli lueteltu niin eipä uskaltanu sitä napata matkaan.
     
  9. Jussi289

    Jussi289 Gearhead

    Melko erikoinen psf purkki, jos ei ohjaustehostimeen sopisi...
    PowerSteeringFluid. PSF.
     
    palontie ja miguelo tykkäävät tästä.
  10. mph76

    mph76 1st gear

    Motonetistä minäkin tuota RedLineä hain, valitsin ihan itekki sen värin perusteella kun oli kirkasta, toki piti huuhdella tuo systeemi niin helpotti näkemistä millon tulee puhdasta tavaraa vs. jos ois ollu vaikka punaista kuten sisällä ollut tod.näk. ATF...
     
  11. impala-63

    impala-63 Gearhead

    Sopivasti samaan melkein samaan aiheeseen liittyvä kysymys :) mulla on tuossa C10 kanssa hydroboosteri ja nyt tulee tuo "ls kone" ja se tehostajan säiliössä ei ole kuin yksi paluu putki. Voinko laittaa hydron ja ohjaustehostimen paluiden letkut T-haaralla yhteen säiliön paluu yhteeseen vai pitääkö säiliön kylkeen hitsata toinenkin paluu?

    Eli pitääkö hydroboosterilla ja ohjaustehostajalla olla omat paluut säiliöön vai voiko ne yhdistää yhdeksi paluuksi vai häiriintyykö paluu virtaukset siitä?
     
  12. Gary Grand

    Gary Grand Gearhead

    Kyllä ne toimii T-haarallakin.
     
  13. Jussi289

    Jussi289 Gearhead

    Yhtään ahistavaa vaan ei kärsi tehdä.
     
  14. arska 77

    arska 77 1st gear

    On ruvennu jakolaatikko hikoileen etukardaanin kohdalta saako siihen vaihdettua Stefan paikallaan vai tarviiko pudottaa koko paska alas urban 95 on laite
     
  15. jarona

    jarona Gearhead

  16. palontie

    palontie Gearhead

    Olitko väärän auton alla:D
     
  17. jarona

    jarona Gearhead

    Oli siellä kaksi kardaania..
     
    wilburi, Gary Grand ja palontie tykkäävät tästä.
  18. jarona

    jarona Gearhead

    Eilen töistä kotio tullessa vinkkarit rupesivat sekoileen,
    eivät sammuneet kuin hirmusen katkaisijan eestaas
    napsuttelun jälkeen.
    Paikallistin vian moottorin piirikortin releeseen jossa
    kärjet jumeu kiinni toisiinsa.
    Köyhäkö olen niin tilasin aliexpressistä ihan japanialaisen releen,
    1,52 dollaria postikuluineen.
    Kolvi mulla jo on..
    Ja tinoissakin olen, varsinkin huomenna..
     
    zuinula, pjtk, Gary Grand ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  19. Karpov

    Karpov Gearhead

    Alapalloko?

    Pickup aamusin kun kääntää peruuttaessa pyörät linkkuun oikealle, rusahtaa/korahtaa samalla. Ei ole pumppu vaan tulee selvästi kuskin pyäräntuennasta. Rattia veivaamalla ei toistu eikä saa työpaikalla toistettua.


    Jousen ja laakerin nosturilla katoin ja rtpäät timmissä, iskari myäs suht tuore. Autokin kävi tovin ennen eikä ollut eka kääntöliike startin jälkeen mutta toki rajuin
     
  20. kuutio

    kuutio Gearhead

    Compromissinä voi laittaa commariölppää motonetistä, siinä kun on mol. merkinnät nii ei mee yöunet----- comma atf + psf .....
    mulla kyllä on pysyny atffät hydrobuustissa
     
    kojo tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!