Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. AtAi

    AtAi 1st gear

    USpartsilla näemmä alkaen 127... Toisesta suomikaupasta 65e vastaavat :eek:

    Ite haluan just mustat, kun kromi on niin tylsää, ja suunnitelmissahan on koko auton ylimaalaus mustaks, saa kunnon fbilookkerin :rotfl:
     
  2. Impala76

    Impala76 Gearhead

    millaset vanteet sulla siinä omassas nyt on alla??
     
  3. t.t.tammi

    t.t.tammi 2nd gear

    Lisää vannejuttua.

    Onko kellään samanlaisia vanteita tai tietoo että myydäänkö jossain vastaavia
    joissa olis ET0
    [​IMG]

    Jotenki ei huvittais mitään kumilerpakkeita laittaa etuloksuihin että sais noista lailliset. Tuossa mittailin että noiden vanteiden ulkoreuna on kolmisen senttii ulompana mitä talvivanteiden ja leveydessä ei oo eroa kuin puoli tuumaa.
    Kummastakaan en oo mitään et-lukemaa löytäny mut toiset varmaan 0 ja toiset 20-25

    Takana noi on kuten pitääkin:
    [​IMG]

    Mutta edestä vähän härskit, varsinkin kun koppa on noin matalalla.
    [​IMG]

    Eli ajatuksena olis että jos löytäis ees lähes samannäköiset vanteet joissa 0 ET niin ostais sellaset ja jättäis siitä kaks itelle eteen ja nykyisistä pari taakse ja myis toisen satsin jollekki toisel subukuskil, eikä tarttis ostella mitään spacereita että sais raidevälit kohilleen.

    Tylsin vaihtoehto on tietty myydä noi pois ja pistää kesikset talvialuille ja talvirenkaat peltivanteille.
     
  4. muiluttaja

    muiluttaja 1st gear

    Ilmasto

    Onko kellään tullut vastaan että takailmastoinnin putket olis märänneet risaksi? Mulla tulee jostain kaasut pihalle ,tosin todella hitaasti eli reilun kesän kestää aineet sisällä, kohta rupiaa oleen taas kompura kovilla, ainakin toivon niin.
     
  5. estonian

    estonian 1st gear

    Kuumana on käynyt peltipakosarjat. Startti jääpi sahaamaan välillä päälle, jos auto ei käynnisty.

    [​IMG]

    Kannattaisiko ostaa sellainen pienempi tehostartti, niin olisi lämpösuojallekkin tilaa paremmin tuolla lava-auton konehuoneen alla?
     
  6. AtAi

    AtAi 1st gear

    Alla ruosteiset vakiopellit naztoilla, kesäpyörissä ruosteettomat harmaat vakiopellit, joissa rosterikehat kanteissa. Komiat.

    http://dl.dropbox.com/u/4630705/P1020687.JPG Kesäpellit.
     
  7. 3/4

    3/4 3rd gear

    Millä offsetilla porukoilla on isompia vanteita, 20" tms. Itselle on tulossa 9X20 vanteet, eteen +12 ja taakse -12 offsetilla. Pitäisi vähän korjautua tuon taka-akselin kapeuden..

    Renkaiksi tulevat Hankookin RH06 305/50R20 koossa, saa nähdä kuinka sopivat vakiokorkuiseen.

    Pistäkäähän kuvia niin nähdään miten ne istuvat!
     
  8. estonian

    estonian 1st gear

     
  9. palontie

    palontie Double Gearhead

    Re: Ilmasto


    Tässä mun juuri ostamassa 96 subussa ainakin taakse tulevat putket ovat poikki sellaisesta kohtaa että täytyy melkein olla varma että jotain lahomista on ollut.Onneksi kauppaan kuului uudet putket jotka tosin vielä ilmeisesti seilaa merellä.
     
  10. kojo

    kojo Gearhead

    Mullakin ne oli lahot tossa omassa, joka muuten voip tulla lähiaikoina myyntiin, viime kesänä asennettujen uusien putkien yms herkkyjen kanssa..
     
  11. Subbe99

    Subbe99 3rd gear

    Laitellaan jahka saan ne uudet mutterit hommattua. :)
     
  12. kuutio

    kuutio Gearhead

    :-? hohhoh ei jaksais enää ootella, et sais lopultakin ehjän koneen alakerran pajalle ja vielä subben nippuun.. :-? ehkä jo täksi kesäksi...
     
  13. pertsa08

    pertsa08 1st gear


    Pikkuhiljaa alkaa hönkii joka rööristä, ainoastaan apparin puolella vähän heikommalla teholla..eiköhän se siitä herää.

    Mistä tota ilmastointi tsydeemiä kannattais alkaa tutkiin?
     
  14. t.t.tammi

    t.t.tammi 2nd gear

    Tähän ei vissiin ollu vastattu.
    Tuolta ainakin löyty jotain: http://www.usavaraosat.fi/product_catal ... 173&page=3

    Vissii napamutteri auki ja etuperästä laippamutterit auki niin saa vetarin käsiin?
    Mites toi murros lähtee auki, löytyy vaseliinin sisältä joku lukkorengas?

    Yllättävän kallis toi kumi, 39e kun koko vetarin saa 166/185e.... :odroll:
     
  15. Impala76

    Impala76 Gearhead

    t.t.tammi: laita autoosi enemmän levittävät lokasuojan levikkeet... Ei siis mitään kumilärpäkkeitä vaan kokolevikkeet... Mun autossani on noi 3tuumaa levittävät levikkeet ja vastaavalla et llä vanteet kuin sulla ja jää levikkeen alle...
     
  16. t.t.tammi

    t.t.tammi 2nd gear

    Subust ei oo kokemusta mutta painekytkimen oikosulkemalla pitäis kompuran lähtee pyöriin. Kauaa ei kannata pyörittää mut jos noin toimii eikä pidä pahaa ääntä niin sitten ilmastointihuoltoon testaamaan systeemin tiiveys.
    Painekytkin on vissii siinä paisuntasäiliön viereises mötikäs, ei kai ilmastointiputkis muita antureita olekkaan...
    Näkyy tuos ylemmäs kuvas vasemmas alanurkas
    http://fsd.log-group.org/_media/c1.jpg?w=&h=&cache=cache
     
  17. Samick

    Samick 1st gear

  18. Sierra

    Sierra Double Gearhead

    Kuinka kauan -96 4x4 automaatti 6,5td subbariin vaihtaa moottoria, on ilmastoinnit ym..
    Eli vanha kone pois ja uus lisälaitteeton tilalle ja käyntikuntoon.
    Onko heittää arviota tai onko tietoa?

    ..20 tuntia ?
     
  19. Panze

    Panze 3rd gear

    Riippuu et onko vanha pata jumissa. Se ei taida sopia tulemaan sieltä ellei saa turbiinia irti.
     
  20. Sierra

    Sierra Double Gearhead

    Vanha pata laakerivikainen, mutta kuitenkin pyörii eli turbiinin pultit saa irti.
     

Kerro tästä muillekin!