Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. Bulbbi

    Bulbbi 1st gear

    Nyt sitten cruisinkien jälkimainingeissa mitkä tuli missattua hallitusneuvotteluiden kariuduttua vaihdoin autoon aamuaskarteluna kuskin ovenkahvan ku vanha oli mallia hapero ja samalla lueskelin koneen vikakoodeja eilen iltalenkillä syttyneen servi valon kunniaksi elmoscan softalla joka herjaskin koodista P0711 joka googlettamisen tuloksena viittais tft anturiin...

    Ilmeisesti jos maalaispoika on oikein ymmärtänyt niin toi tft sensori on tekemisissä laatikon kanssa mutta jos joku viisaampi (joita on useita) valaisis tarkemmin mitä kyseinen koodi tarkemmin pitää sisällään ja onko mahdollista et lukulaitteen käyttämä softa voi näyttää väärää koodia eli ymmärtää subbea väärin.
     
  2. t.t.tammi

    t.t.tammi 2nd gear

    wikisivul http://fsd.log-group.org/diagnostiikka:dtc ei oo ollenkaa moista koodia


    ps. turun paikallismiittiin ehdotettuu päivää tuolla tapahtumaketjussaa
     
  3. Bulbbi

    Bulbbi 1st gear

    wikisivul http://fsd.log-group.org/diagnostiikka:dtc ei oo ollenkaa moista koodia
    [/quote]

    Samaa ihmettelin ni siks tuli mieleen josko toi mun käyttämä soft tulkitsee subben sielunelämää keturalleen...
     
  4. Panze

    Panze 3rd gear

    The DTC P0711 will set if either of the following conditions occur:

    The TFT sensor resistance has no change.
    The TFT sensor resistance has an unrealistic change in a short amount of time (multiple changes within seconds).

    DTC P0711 is a type D DTC.

    Vaihteiston öljyn lämpötila anturi = tft Trans Fluid Temp

    Ja olethan varma ettei koodi ollut P0117 ?
     
  5. JTR

    JTR Gearhead

    Kyllä ainakin Americar on noita toimittanut
     
  6. Bulbbi

    Bulbbi 1st gear

    98% prosenttisesti ei iskenyt lukihäiriö ku kirjottelin koodia muistiin. Onko muuten jotain tiettyä OBDII softaa mikä ymmärtäis parhaiten Subin sielunelämää.
     
  7. tst

    tst Gearhead

    Onkos näiden tankissa jonkinlainen sihti? Ei oikein tahdo soppa riittää kiihdyttäessä, siirtopumppu nakuttaa mutta voihan sekin tietysti olla tiensä päässä...
    Niin ja minkähänkokoinen o-rengas on polttoainesuodattimen jalassa se alempi joka tiivistää sen lämmitysvastuksen?
     
  8. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    itse kaipailisin samaa, eli onko siellä minkälainen tiiviste systeemit? jättää diisseli lammikon alle, ku auto on seissyt jonkin aikaa...
     
  9. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    kyllähän siinä imuputken päässä sihti on, kannattais mittarilla kattoa pysyykö linjapaine riittävän korkealla täyskaasulla...

    O-renkaan koko löytyy ekalta sivulta...
     
  10. palontie

    palontie Double Gearhead

    putkihässäkkä löytyi juuri tuolta americarsista!! torstaina pitäisi olla suomessa. ISO KIITOS TIEDOSTA
     
  11. tst

    tst Gearhead

    Kiitos. Paljonko linjapaineen pitäisi olla?
    Ja laitan nyt tähänkin ostoilmoituksen termarinkotelon lämpöanturista...
     
  12. kuutio

    kuutio Gearhead

    no ainakin selkeesti plussalla.... :-? ettei mee alipaineen puolelle...
     
  13. palontie

    palontie Double Gearhead

    . www.autopartswarehouse.com Tuolta löytyy takailmastoinnin putket mutta en ole varma lähettävätkö he suoraan suomeen.Voipi olla että joutuu käyttämään jotain suomalaista jobbaria jolle lähettävät ja sitten sen kontissa kekkosslovakiaan
     
  14. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    mitä kannattaa ottaa huomioon kun vaihtaa lämpöanturin? tarvitseeko ilmata, tms...?
     
  15. Roju

    Roju 3rd gear

    Jeps. Fleetsiden turbiinilukko menee päälle, pois, päälle, pois.. Vituttaa.
    Oliskohan tps valmis? Tää mun päältäajettava peräkärry on 5.0 l motilla vm.88... Minkähän hintanen toi anturi on? Ja mistähän löytys helpoiten..
     
  16. Panze

    Panze 3rd gear

    Vanha pois uus tilalle. Vesi menee ku onttoon jalkaan eli ei tarvetta extra jumpalle.
     
  17. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    kattelin tuota uutta tarkemmin... siellä on kaks kontaktipintaa, eli pitäiskö mötikästä lähteä silloin yksi vai kaksi johtoa? autossa kiinni olevasta lähtee ainaski vain yksi johto... jos pitää lähtee kaksi, niin mihis ne menee?
     
  18. suburman-62

    suburman-62 3rd gear

    outoa häikkää!

    On ilmenny muutaman viikon outoo sirinää auton alta oon paikantanu sen askiin tai turbiinin tienoolle alkaa kun auton pistää käyntiin ja loppuu tai vähenee kun lähtee liikkeelle tai en enää kuule,tänään töihin mennessä kärry perässä tek niinku luiston tunteen kolmasti nopeesti ja ei uusinnu ei vika koodeja autom-öölpät vähä haiskahtaa palaneelle.oisko turbiini tulossa tiensä päähän?onko pelättävissä isompaa jos jatkan ajamista autom-öölit on vaihdettu 2v.sit ajettu sen jälkeen n.35-40t ei oo vähentyny kärry ei oo mikään kivireki alle tonnin yhteispaino ja auto -95 4/4 2500 :odroll:
     
  19. Panze

    Panze 3rd gear

    Sopiiko se liitin edes siihen? Ootko vaihtamassa lämpöanturia termarikoppaan (ecm) vai kuskin puoleisen pipon etupäähän(lämpömittari)
     
  20. kuutio

    kuutio Gearhead

    sen vähän mitä mä noista tomaateista jummarran, nin jos ölpät haisoo palaneelta ja mitä pitemmälle yrittää, niin sitte kohta sitä enempi palaa siälä lompakon suunnalla.. :odroll:
     

Kerro tästä muillekin!