Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. kempsu 4x4

    kempsu 4x4 1st gear

    Vuonna -05 kun tuo oma tuli ni heti lähti ne ameriikan Joen akkunapaviritykset :mad: Niillähän ei oo mitään yhteistä virran siirron kanssa......... Ainakaan mun mielestä......
     
  2. minimake

    minimake 1st gear

    ÖÖ en kyllä huomannu siellä takajarrukilvessä mitään koloo mistä pystyis säätään jarrui, tarvii kurkkii illalla ja noi tuumaset kuusiot tarvii hommata koko setti.
    Öljyn sekaan ei oo tullu mitään ja pakokaasut ei haise nesteelle, eikä se tee sitä kun tyyliin kerran viikossa, vaihdan sen termarin ja tivarin sekä samalla sen korkin ja katotaan uusix taas sen jälkeen.

    Noista akkunapa adaptereista, mä kans talvella hain paikallisesta autosähvöliikkeestä norminapaset akut ja ne adapterit ja hyvin noi on kiinni ainakin pysyny kun laitoin rikat kaapelin molemmin puolin kun muuten olisivat jääneet löysälle kun pultit pohjasivat.

    Meillä tarvii kanssa kerran kesään laittaa kylmä-aineet ilmastointiin mutta aina on koko kesän sisällä pysyny ja kylmää on tullu koko kesän ajan , tai siis nytkin ainakin tähän asti, mutta keväällä taas varmaan täyttö eessä?
    Vai kannattaisko imee tyhjäx jo lokakuussa?
     
  3. kuutio

    kuutio Gearhead

    löytyyskös RUMMUN pualelta jtn sopivaa reikää mistä ihmetellä säätöjä...
     
  4. muiluttaja

    muiluttaja 1st gear

    jarru

    Lisäjarruvalo katolla on osittain pimeenä, onko siihen jotain irtopolttimoita vai onko se koko helahoito uusittava? Entäs onko jollain jäänyt todella hyväkuntoista takalyhtyy, vänkärin puoli kyseessä.
     
  5. Kossu44

    Kossu44 Gearhead

    En ole avannu mut eiks toi lisäjarruvalo ole ledeillä :eek: Jos saa ehjänä avattua ni uusia saa elektroniikka liikkeestä ja kolvilla vaihdettua.
     
  6. 944676

    944676 1st gear

    Olisko kenellekkään turbo masterin tehneelle jääny hyllyyn ehjää ahtopaine solenoidia? Mulle sais sellasen myytyä. :)
     
  7. jyrsis

    jyrsis 3rd gear

    Re: jarru

    Kyllä siellä irtopolttimot on. Ei muuta kun kaksi tähtipää ruuvia päältä auki ja poltin käteen. Saman mallinen kun lasikanta t10, mutta aavistuksen suurempi. Pitäis varmaan löytyä paikallisesta hyvin varustetus varaosaliikkeestä ja on varmaan mötönetissäkin = )
     
  8. uti69

    uti69 1st gear

    Re: jarru

    Itse ostin paikallisesta varaosaliikkeestä halpisjarruvalon ja vaihdoin siitä ehjät ledit suben jarruvaloon.
    Jäi vielä ledejä varastoon :poff:
     
  9. jallu80

    jallu80 1st gear

    Ei näiden kanssa mene viikkoakaan ilman remonttia! Nyt alko kotimatkalla kalkattaa alipainepumppu...
     
  10. 5.7 olssi

    5.7 olssi 1st gear

    itellä jo toinen pumppu menossa 2 vuoden aikana.Taitaa olla Kiina laatua eli täyttä paskaa.Aika työläitä vaihtaa pikku osaksi.
     
  11. kuutio

    kuutio Gearhead

    no eihän sielä sellasia alipainepumputtimia tarvita ollenkaan..

    tekee masterin tai vaihtaa koko hiustenkuivaajan sellaseen versioon missei oo ollenkaan mitään tehonhukkausportteja...
     
  12. kempsu 4x4

    kempsu 4x4 1st gear

    Re: jarru

    Kyllä se on tosiaan ledejä täynnä... Motonetti nyy just saman moista lisäjarruvaloo muutaman kympin hintaan.. Itellä jo varalla kans ku muutama pimeenä.. Ei oo vaan saanu aijalliseksi vaihtaa...
     
  13. palontie

    palontie Double Gearhead

    Tuli tossa ihmeteltyä jo jonkun aikaa tunkkaista hajua subussa ja rupesin sitten tutkimaan mistäs haju tuleee niin takakontin ja viimeisen penkkirivin väliltä oli matto aika märkä ja siitä haju tuli.En sen koommin ruvennut mattoa irroittamaan vaan sen listan irroitin ovien edestä että sain pari puhallinta sinne illaksi ja öiksi sinne kuivattamaan.Eilen illalla ja varmaan koko yön satoi vettä ja pikku lammikko oli ilmestynyt kuskinpuolelle oven nurkkaan.Onkos muilla ollut samoja oireita?Ilmeisesti tiiviste paskana,mistäs ootte tiivisteitä tilannut?
     
  14. palontie

    palontie Double Gearhead

  15. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    joo, vänkärin ovi kusee ihan pikkusen joitain pisaroita ja katolla urasta vuoti ilmeisesti kans takapenkin selkänojaan... Urassa on massalla laitettu lista kiinni...

    Ja paljonkos muut pääsee tankillisella, ja olikos näissä 130l tankki vai miten se oli?
     
  16. jallu80

    jallu80 1st gear

    Alipainepumpetti vaihtu ihan kivuttomasti. Ja löyty melekosesti ruutia koneeseen. Eli hukkaportti ei ollu kiinni mennykkään vissiin koko tuon puolen vuoden aikana minkä tuo rottelo on mulla ollu. On sitte varmasti tusattu jotaki tuohon autoon. Samanlainen, samanikänen paljo kevyempi Blazeri jää nyt ihan seisovilleen kun tuolla liipasee liikkeelle! Mukavahan se, vakiokampettahan minä olin ostamassa... Perkeleen mulukut ja puusilimät kun ei mikään kampe saa olla räpelöimättä! Niin ei siis sillä ettenkö minä ite tuota meinannu viilata... Mutta kun ei sitten olla tietävinäänkään että mitennii lastutettu?? Eikö tuo olis sama reilusti kertoo myydessä. Mutta nyt kuitenkin näillä mennään, eipähän tarvi alkaa miettiä edes sitä cooleria.
     
  17. kojo

    kojo Gearhead

    Blazerissä on varmaan S vin koodin kone jossa on vakiona EGR ja vähemmän tehoa kuin F koodin koneissa joita on taas yleisemmin suburbaneissa ja pickupeissa (2500 & 3500 versioissa)

    Kurkkaa sinne tietokoneen sisään mitä siellä näkyy, sit sen tietää onko lastutettu vai ei. Ei tartte kun sitä tietokoneen pohjassa olevaa luukkua raottaa..
     
  18. muiluttaja

    muiluttaja 1st gear

    takavalo

    Tilasin swt-kaupasta subbeeni takavalojen pohjat uudet, kävi niin että kuskin puoleinen pohja ei sitten antanut millään valoa jarru- eikä vilkkupolttimolle, olivat nuo pohjan virtanastat päin persettä mutta vänkärin puolella ei mithään roplemaattosta, onneksi en heittänyt vanhaa pois vaan sain siitä vielä tuunattua kelpo pohjan. Made in Taiwan oli teksti uudessa pohjassa.
     
  19. jallu80

    jallu80 1st gear

    Mulla on tuossaki lavakossa EGR, eli vissiin sitte se S-koodin kone. Tuo pikkari on 1500 niinku Blazeki.
     
  20. AtAi

    AtAi 1st gear

    Heitä sillä kuikkaa...

    Tervetuloa chevymiehen asemaan.

    Vanha viidakon viisaus, joka varmaan 500kertaan jo täälläkin mainittu:
    Mistä tunnistaa subbe-miehen shellin baarissa? Palanu atf haisee ja jäähdyttelee pdm-boksia kylmäkaapissa


    Itellä ei oo ollu moneen viikkoon mitään uusia ongelmia, joten kaippa jotain kallista kohta levahtaa. :oops:
     

Kerro tästä muillekin!