Chevyn loota luistelee

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja wolfman, 27.10.2002.

  1. wolfman

    wolfman Gearhead

    Eli ostamani caprice classicin laatikko luistelee. Normaali ajossa ei juurikaan huomaa mutta kun lyö lämän tiskiin niin huomaa että luistelee aika hyvin. Kumpi olisi kannattavampi uusi laatikko vai vanhan korjaus. Laatikon mallia en tiedä mutta kojetaulussa on vaihteet P RND321. Mikä noissa yleensä luistaa ja kuka olisi hyvä/kohtuuhintainen korjaaja Etelä-pohjanmaalla? Auto on 82 ex-diesel 307 koneella.
     
  2. RokkiMikko

    RokkiMikko 1st gear

    Ilmanmuuta korjaat sen. Mulla makso korjaaminen (th400) 2500mk kun vein laatikon irrallisena sinne. Oli samaa vikaa mutta luisti tosi pahasti. SE vaihto kytkinpakat ja pari laakeria. Mäni muutama päivä... Sulla näyttäs olevan nelivaihteinen laatikko eli varmaan th200 tai th700
     
  3. starcraft

    starcraft Gearhead

    Yksi hyvä korjaaja on ainakin skinnars täällä vaasassa. Kaikki ne laatikot jotka minä tiedän siellä korjatun on toiminut hyvin.
     
  4. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    Laatikon luistamisen aiheuttaa yleensä kitkapintojen kuluminen tai vanhat öljyt.
     
  5. mpjaprotopaja

    mpjaprotopaja 1st gear

    Mulla kesti luistamisen jälkeen TH700 laatikko n. 100 km jonka jälkeen vaihteet hävisi. Kolmosen ja nelosen levyt oli palanu. Itte tehtynä korjaus makso 400 euroo (täydellinen korjaussarja + filtteri)
    Kaveri korjautti caprisen lootan ja korjaus oli 3000mk (laatikkomallista ei oo hajuakaan)
     
  6. wolfman

    wolfman Gearhead

    No nyt on homma niin että laatikossa ei ole vaihteita ja öljyn seassa pieniä paloja, öljy on mustaa muttei haise ainakaan mun nenään miltään. Vissiin on turbiini mennyt? Jos jollain on th2004r nurkissa joka toimii ja jossa turbiini kiinni niin ostaisin moisen pois.
    050-5389693

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: wolfman 2002-12-23 12:07 ]</font>
     

Kerro tästä muillekin!