Chevyn runkopalkin koko

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Classic Chevy Club of Finland ry', aloittaja Kiertäväkanki, 17.3.2011.

  1. Kiertäväkanki

    Kiertäväkanki 1st gear

    Terve!

    Oisko jollakin ollu tietoa tai kehannu mitata runkopalkkien kokoa. Siis leveys, korkeus ja paksuus. Ois tarvetta tekasta pikkupätkä runkoa, mutta ei ole vielä mallia mistä tehdä.
     
  2. manha

    manha Gearhead

  3. Kiertäväkanki

    Kiertäväkanki 1st gear

    Kiitoksia linkistä siellä oli tosiaan ihan mukavasti mittoja rungosta, mutta mistään ei tullu selväksi runkopalkkien kokoa.
     
  4. JJ

    JJ Gearhead

  5. suurhattula

    suurhattula Gearhead

    runkopalkin mittoja

    heippa
    soita mulle iltapäivällä,niin oon auton alla ja mittaan sulle palkin siltä kohtaa kun haluat.on nimittäin ihan epäkuranttia....ai niin tää on viisseiska,jos sillä nyt on mitään väliä...
    t:janne 0500-574666
     
  6. electra1

    electra1 Gearhead

    Minäkin voin ottaa mittoja jos vielä tarvii, kun ryömin 55'n alla muutenkin harvase päivä :poff:
     
  7. Kiertäväkanki

    Kiertäväkanki 1st gear

    Kiitoksia kaikille vastanneille. Mitat selvis eräästä 57:sta. Ilmeisesti kaikissa vuosimalleissa kuitenkin samat.
     
  8. kp

    kp Gearhead

    mulla olis koko runko jos tarvetta
    ei ole hinnasta kiinne
     

Kerro tästä muillekin!