Chrysler Neon 2000 Värinänvaimentimen kiristysmomentti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja vanilla, 23.10.2015.

  1. vanilla

    vanilla Gearhead

    Eli mikähän oli Damperin tiukkuus ? Kovassa oli kun aukaisi, Vaihdoin vuotavan vesipumpun tyttäreni autoon. Ongelmana nyt kun laittaa ohjaustehostimen hihnan kiinni ja laturin hihnan kiinni, tehostimen hihna " syö yhden uran irti ( lähimpänä jakopäätä) " eli ei olisi linjassa ? ja heittää sen päältä pois.Toiseksi ohjaustehostimen pumpun pyörästä on lohjennut pala pois ? ( oli jo ennen remppaa ) sekä ohjaustehostimen siipipyörä liikkuu hieman päittäin ? kuuluuko olla näin ? Myös laturin hihnan sisin harja repeää että ei ole ilmeisesti linjassa.... Eli pähkäillen ettei olisi tarpeeksi syvässä värinän vaimennin :eek: Ainut ulkoinen irroitettu hihnapyörähän oli tuo damperi.... Onko ideoita mitä tsekkaan ? Kiitos...
     
  2. PauliR

    PauliR 3rd gear

    Crankshaft damper bolt 105 ft/lbs
     
  3. vanilla

    vanilla Gearhead

    Itselleni vastaten Dampperi ei ollut tarpeeksi tiukalla ja syvällä ja hihnapyörät linjassa. Nyt rokkaa ja remmit kestää. Kiitokset momentista vastaajalle :D
     

Kerro tästä muillekin!