Chryslerin 3.0 V6?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja ah, 12.10.2001.

  1. ah

    ah 1st gear

    Tai oikeestaan Mitsun konehan se on... ni onko kellää kokemusta? Kestääkö se? Paljoko syönee Saratogan kokosen auton nokalla?
     
  2. naapukka

    naapukka 1st gear

    Tutulla on voyager veekutosella , toimivuus riippuu paljon käytöstä ja huollosta. Tämä kyseinen toiminu ihan OK. Ajettu n.300 tkm
    Kulutus 9-12 l ajotavasta riippuen...
     
  3. Sassabian

    Sassabian 1st gear

    LeBaronin nokalla ollu ja kyllähän se toimii. Ei suurempia ongelmia. Kulutus on siinä 7 - 12 ajotavasta riippuen
     
  4. virta

    virta Gearhead

    Tuostahan on keskusteluketjukin joskus ollut.Kestävä kone mut ongelmakohtiakin on kuten öljyvuodot ja kansipaffejakin menee :D mutta mistäs ei menis.

    Kunniakirjaa ei tämän motin suunnittelijoille ollut kuitenkaan tarjolla...
     
  5. Fairlane66

    Fairlane66 Gearhead

    Kestävä moottori. Vosun koneella oli ajettu yli puol miljoonaa ku alko kannentiiviste vuotaa.
    Ajattelin että kyllä se noilla kilometreillä on loppu ja vaihdoin koko koneen vähemmän ajettuun.
    Purin kuitenki uteliaisuuttaan moottorin viime kesänä ja oli lopen niin hyvässä kunnossa alakerta että kyllä se tolla tallin perällä on edelleen.
    Se venttiilikoppien öljyvuoto noisa taitaa se päällepäin näkyvin vika olla.
    Mulla oli vesiproppu kans ruostunu läpi vanhassa koneessa ja yks venttiilin ohjari pudonnu vähä alaspäin.
    Hammashihnan vaihto se on aika työläs homma ainaski vosussa. Kannattaa vaihtaa samalla vesipumppu ja kaikki stefat jakopäähän.

    http://fairlane.cjb.net/

    http://www.youtube.com/watch?v=mH_iERT-Swc
     
  6. virta

    virta Gearhead

    Mulla Lebaronista vuoti kans venttiilikopat oikein urakalla,koneen kyljet ihan märät.
    Ihmettelin miten se noin puskee öljyt ulos mutta eiköhän tukkeutunut huohotin tuon tehnyt,kannattaa se vaahtomuovitollo sieltä huohottimesta heittää vanhemmasta koneesta jo mäelle että saa huohotettua kunnolla.

    Muuten käyntiääniltään kiva peli ja vääntöä mukavasti ainakin keveässä lebaronissa.
     
  7. Roadkill

    Roadkill 2nd gear

    Tutun saratogalla ite oon ajellu ja ainakin se on tullut huomattua että ainakin kyseinen peli vie ainetta huolella.. Helposti eniten kuluttava auto millä oon ikinä ajellu :D

    Oma astrokin on "halpaa ajelua" siihen verrattuna. Mutta voihan siinä olla jotain ettei säädöt oo toogassa ihan kohillaan.

    Mutta helvetin kestävä se on. Tutulla menny perushuolloilla monen monta vuotta. Laturi ainoa mitä oon kuullu et on joutunu uusimaan.
     
  8. fisu

    fisu Gearhead

Kerro tästä muillekin!