Citymaasturi ristiriipunnassa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja Mano, 20.2.2006.

  1. Mano

    Mano 1st gear

    Niin ei mulla tommosesta kuvaa oo kun en oo uskaltanu kokeilla (ei oo ollu ketään hinaamassa) mutta siis: pääsiskö ristiriipunnasta irti ABS-jarrujen avulla ? Pyörät pyörimään ja sitte vaan jarrua....
    Eli onko joku kokeillu tai onko toi teoriassa mahtonta ? Mulla on käytössä tommonen korealainen jossa on semmonen p**ka kitkalukkonelikko tai joku semmonen zysteemi että kun etupyörät lyö tyhjää ni sitte vasta takapyörä tulee mukaan. :odroll:
     
  2. AVRO

    AVRO Gearhead

    Siihen en osaa ottaa kantaa miten toimii tuommoisessa, mutta tossa mun Rangessa on ABS, ja kyllä siinä toimii jarrulla kiusaaminen yhtälailla kuin ei-ABS vehkeessä. Hirmu sirinä vaan käy.

    Eihän tolla keinoin mistään pahasta jumista taida päästä, mutta juuri tommosesta kevyestä riipunnasta saattaa pelastua.
     
  3. blazoffer

    blazoffer 3rd gear

    Ei muuta kuin vetoapu mukaan ja kokeilemaan.
    Harjottelemallakin pystyy "parantamaan" auton etenemiskykyä eli oppii tuntemaan auton suorituskyvyn ääripään. Tämän jälkeen on mukavampi möyriä kun osaa arvioida mihin mennä ja mihin ei.
     

Kerro tästä muillekin!