Coronet ´67

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja Anonymous, 20.10.2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tänne voi siis jatkaa aiheesta 67 Dodge 8) jaksan, vaikka aamuun saakka :odroll:

    'May :pinup:
     
  2. janimm

    janimm Gearhead

    Onkos sinulla kuvia sinun corosta, tai kotisivuja ym?
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    no tässä uudella koneella on joku kolme ehkä vaan :( eikä ne ole missään sivuilla...

    'M :pinup:
     
  4. janimm

    janimm Gearhead

    Laita tuonne ostetaan palstalle ilmoitus noista listoista. Ehkäpä sieltä tärppää.

    Niin, laitetaan nyt tähänkin, että jos on tietoa tuon GGP-34 coronetin tämänhetkisestä tilasta tai olinpaikasta niin eikun vaan viestiä tulemaan.
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    joo koitin laittaa sitä ilmotusta jo yli viikko sitten, mutta ei se koskaan tullut sinne? Pitää varmaan rekisteröityä tms.. Oliko se sun auto mustilla kilvillä? Vai tuotu myöhemmin? Tiedä vaikka olis mun auto :D Mikä siinä oli orkkis väri?

    'May :pinup:
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Eikun joo..Kävin sivuilla, ei todella ole tuo :) Mikäs tekniikka siinä oli?

    'M :pinup:
     
  7. janimm

    janimm Gearhead

    Minun entinen coro oli alkuperäinen suomiauto. Alkuperäiseltä väriltään musta. Tekniikkana oli (myös alunperin) 273cid pikkulohko V8, ja 904 automaatti. Perä oli 8 3/4, ilman lukkoa, välitystä en muista.
     
  8. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Niin ja jos ei satu oleen tiedossa, ni '66 Tekniikan Maailma koeajoikin tollasen Coronet 440:n, 273 automaatti yhdistelmällä. Moittivat työn laatua, sivutuuliherkkyyttä ja kulutusta pitivät suurena, kiittelivät suorituskykyä ja ajo-ominaisuuksia. En nyt enää ihan tarkkaan muista, mutta kaiken kaikkiaan ihan positiivinen suhtautuminen.
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mulla on muuten auto menossa maaliin talven aikana. Meinasin laittaa suht tummaa lilaa ja helmiäislakan päälle. Ei mitään glitter-oksetusta, vaan lakan vaan 8) Tulis niinku tyttöjen auto :odroll: siksipä olis kiva saada ne listat. Mutta ei toi ostetaan foorumi vieläkään huoli mun juttuja.. Eikö kellään makais sellasia missään??? :cry:

    'May :pinup:
     
  10. janimm

    janimm Gearhead

    Kun olet kerran noin innokas kirjoittelemaan, niin miksi et rekisteröidy? En tosin ole varma onko se siitä kiinni ettei se ilmoituksesi mene perille tuonne ostetaan palstalle...
     
  11. Degenerated

    Degenerated Gearhead

    Hö! Onko multa mennyt jotain ohi? Siis mitä osia tarviit? Mä voisin kysellä täältäpäin jos jotain pakottavaa tai noniin- jos siis jotai tarviat. Niin voin yrittää parsaani mukaan -eh.
     
  12. Kalikali

    Kalikali Gearhead

    En tiedä mistä listoista on kyse, mutta kyllä -67 Coronetti on paremman näköinen sivulistoilla, ne kun kulkevat alhaalla tyylikkäästi pyöränaukkoja mukaillen.
    Takavalojen välisen leveän listan olen joskus pilkkonut customhommissa, mutta muistaakseni ainakin -67 Coronetin ikkunaveivejä , sisäovenkahva, tuhkakupit ja dodge kirjaimet löytyy tallista tarvitsijalle.
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    Pistäks sähköpostia tulemaan? En ole rekisteröitynyt, niin en voi laittaa yksityisviestiä :) Voisin ostaakin jotakin!
    rockalady@hotmail.com

    'Maybellene :pinup:
     
  14. Kalikali

    Kalikali Gearhead


    Onkohan sulla hotmail täynnä, kun yritin laittaa viestiä kuvan kera, niin ilmoittelee, että sulla on limitti ylittynyt?
     
  15. Anonymous

    Anonymous Guest

    No ei pitäisi olla? :(

    'M :pinup:
     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest

    Hei kävin tuolla sun sivuilla. Coron kyljissä kiilteli ne, mitä olen aina metsästänyt!Ne pirun LISTAT!! Onko toi auto siis myyty, vai kuka mitä häh? *ei lähes malta odottaa vastausta* :oops: :rotfl:

    'M :pinup:
     
  17. Kalikali

    Kalikali Gearhead

    Vastasin sulle jo sähköpostilla, mutta autoa ei enää ole.
    Mitä olen kuullut, Coronet on punainen avo korinvaihto Challanger -70, mutta kun tekijää en tiedä, niin ei ole tietoa, mihin ne listat on kadonneet.
     
  18. Anonymous

    Anonymous Guest

    Oon vääntänyt kauppaa 440 koneesta, mutta sen mukana pitäis ottaa täydellinen '66 Coronet. Pirssi on hurrikilvissä eli paloiksi pitäis laittaa. Oiskohan tommosen osille kenelläkään hirveetä hinkua ja tarvetta?
     
  19. Anonymous

    Anonymous Guest

Kerro tästä muillekin!