cossun 2.9 24V ja aerostar 4.0?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Anonymous, 12.2.2002.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    sopiiko cosworthin 24V V6 granadan manuaali lootaan? ko. konetta ei vissiin ole tehty kuin automaattilaatikolla. jos aerostarin kampura sopii tohon cossuun niin onko lohko sama 4.0L ja 2.9L:ssa?
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

  3. OpaS

    OpaS Gearhead

    Ongelma on kuulemma siinä, että 2.9i:n ruiskun (EEC-IV) boxi toimii vain automaattilaatikon kanssa. Kaaveli siis on sama.
     
  4. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    jep näin on. ei toimi ilman automaattia.
     
  5. MouTine!

    MouTine! Gearhead

    No, ainakin niitä on rakennettu (harrastajien toimesta) mitä erikoisempiin Voorrtteihin manuaali laatikolla. MT75 tai Type N. En usko että on kovin kaksinen homma. Täytyypä kysyä asiasta eräältä rohvessorilta joka pelaa noitten kanssa enempi. Palataan asiaan...
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    mulla on sierrassa 2.9 24v ja MT75 laatikko. muuten hyvä mut joku nopeudentunnistusanturi ei oikee toimi ton lootan kanssa joten välillä ku on kierrättäny ja auto putoo tyhjäkäynnille se ottaa ja sammuu.
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    joo minulla on kans 2.9 24v ja MT-75 loota caprissa.sama ongelma et kun antaa hanaa niin sit saattaa sammua kun antaa laskee kierrokset vapaasti tyhjäkäynnille.mut muuten toimii kyllä.
     

Kerro tästä muillekin!