Cruisailua...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Hot Rodders Kuopio ry', aloittaja Polara, 4.1.2004.

  1. Fangio13

    Fangio13 Gearhead

    Katos vaan, lieköhän vielä legendaariset kilvet autossa, KUV-10 ja mustapohjaset... 8)
     
  2. Fangio13

    Fangio13 Gearhead

    Sinne siis jos lunta ei tuu... 8)
     
  3. Fangio13

    Fangio13 Gearhead

    On siitä kyllä aika helvetin paljon aikaa mutta muisti pelaa ainakin amerikanautojen suhteen!
     
  4. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Itseltäni muuten löytyy kuopion cruisailuista muuten video matskua vuodelta 90 ja näyttelyitä löytyy useampiakin alkaen vuodesta 89 Täytyneen katsella jos se esitetään syksymmällä kerhomme synttäri pirskeissä.
    Supollakin oli vielä selekä suorana.
    Tuo darttti on omilla kilvillään ollut koko ajan, mutta sen kilvet ei ole nuo Fangion mainitsemat KUV-10 vaan RE alkuiset.
     
  5. Dartsan

    Dartsan Gearhead

    Mitkä RE- kilvet siinä on? Ettei vaan olis se mulla vähän aikaa sitte ollu Darra...
     
  6. dean66

    dean66 Gearhead

     
  7. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Olikohan se 143 loppuinen ja korimallihan oli 2 ovinen HT. Nykyinen keltainen väri siinä on ollut jostain 90 luvun puolesta välistä.
     
  8. Tupis

    Tupis 3rd gear

    En ainakaan vielä omallani.
    Tarkoitus olisi lauantai aamusta lähteä pistäytymään jyväskylän näyttelyssä ja kahtoo sitten minne sitä eksyy.
     
  9. Dartsan

    Dartsan Gearhead

    No sitpä se on se minun entinen. Kaduttaa vieläkin kun tuli myytyä. Oli ihan siisti laite. Sieltä ainakin kumpus tuo nimimerkki.
     
  10. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Kyseisen auton kuvia löytyy muuten jostain ihan alkuajan veekaseistakin. Silloin siinä oli hirveän näköinen keula tuplavaloilla, jotka oli asetettu viistosti.
     
  11. Dartsan

    Dartsan Gearhead

    Flippihän siinä nykyään on. Sain serkkupojalta lahjaks taulun tuosta autosta. Just kattelin tuossa kuvia siitä. Ei olis pitäny myyä. Ei oo osto- vaan myyntikrapula.
     
  12. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Flippikeula siinä on ollut jo niin pitkään kun minä muistan.
     
  13. hot rod

    hot rod 1st gear

    Uattelin kysellä että olisko Laavantai uamuna lähössä letkoo sinne Jyväskylän näyttelyyn niin vois kiilata siihen välliin mukkaan?
     
  14. Fangio13

    Fangio13 Gearhead

    Jep, tuo sininen KUV-10 Dart oli ennen tuota RE-keltaista, eli mennään ajassa vielä kauemmaksi... 8)
     
  15. Dartsan

    Dartsan Gearhead

    Ja ajokelit alko nyt. Auringon näin äskön. 8) Tai ainakin luulen niin.

    Huomenna paanalle. Elekkeekä unohtoo!
     
  16. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Eilis ilta oli ihan mukava alku tälle keväälle 8) Eiköhän toukokuussa tuplata kalusto määrä?
     
  17. hot rod

    hot rod 1st gear

    Olis kyllä ollu tyylikästä ajella letkassa.Nyt porukka hajos ympäri kaupunkia.
    Illalla oli mukavoo(muistaakseni...)!Tulihan tuota muutama kuvakin otettua.
     
  18. Dartsan

    Dartsan Gearhead

    Mulla jäi kuvat ottamatta. Mut jotain muuta kyllä tuli otettua, ku vieläkin heikottaa. :odroll:
     
  19. hot rod

    hot rod 1st gear

    Kyllä heikotti ihteekin.Olin kuulemma "sammunut" autoon.Mielestäni olin vain levähtänyt hetken.No,sattuuhan sitä.
    Löntystelin potemaan krapulaa amiskalle MP-näyttelyy.Olipa turha reissu.
    4 euroo piti pulittaa että pääsi katselemaan uusia pyöriä!Näkkeehän noita ilmaseksi liikkeissä.
     
  20. Tupis

    Tupis 3rd gear

Kerro tästä muillekin!