Demoni

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja tomimk, 24.1.2004.

  1. tomimk

    tomimk 1st gear

  2. ido59

    ido59 Gearhead

    Ei epäilyksen häivää: dp demoni.
    Perustelut:
    - laatu ja viimeistely houmattavasti
    paremmat
    - kaasari on selkeästi parannettu painos holleystä: siinä on todella hienoja yksityiskohtia kuten nelinurkkatyhjäkäynti, ikkunalliset kammiot, vivuston saa lineaariseksi tai progressiiviseksi
    - paremmin muotoiltu ja virtaavampi airhorni

    Olen omaan 850dp demoniin erittäin tyytyväinen.
     
  3. tomimk

    tomimk 1st gear

    Kiitos! lisää kommentteja.
    Holleyn työnjälki on hieman karkeaa.

    Mitens toi kiihdytyspumppupupupuoli?

    (Kyllä riisikupillinen täytyy yhdellä painalluksella tulla?) :wink:
     
  4. tha022

    tha022 Gearhead

    Tilasin uuden demonin summitilta ja eka lähti takuu vaihtoon ja toista hieman kunnostettuani sain (ehkä) toimivan kaasarin.
    Koita läppä akselit demonista, yksin Vaasas kolme kaasaria, uusia kaikki, jokka klappas hirvittävästi. Tokas demonis oli pohja levy irti eli se levy missä on läpät kiinni.
     
  5. Fastback

    Fastback Gearhead

    joo mä olen kuullut kanssa Junilan huonosta tuurista Barry Granaattien kanssa, mutta tästä huolimatta 850 mighty demoni on tilauksessa. Katotaan miten ruikkii gasoa akseleilta...
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    omassa demonissa oli valu purseita joka kanavassa eli joutui purkaamaan heti ja putsaamaan vaikka oli dragrace malli
     
  7. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Markkinatalouden hommat tahtoo pätee noissakin; halvalla ei taho saada kauheen hyvää. Demoni ei oo juurikaan kalliimpi kun Holley, ja oikeestaan ominaisuuksiinsa nähden jopa reippaasti halvempi. Jostain se syy täytyy löytyä jolla hinta on saatu puristettua noihin raameihin. Meillä ei oo ollut kun yksi race demoni ja se toimi kyllä, muttei siinä mitään sellasta ollut joka olis pannut miettimään, että onpas hyvä kaasutin. Holleyn HP sarjassa on suunnilleen samat ominaisuudet, mutta on kalliimpi. Ja parempi. Oikeita kaasuttimia saa sitten rahalla kaasutinpajoista, vaikkapa Pro Systemsiltä. Ei toi Demonikaan huono valinta oo jos saa hyvän yksilön. Yleisimmät huoltotiivisteet ja jotkut muut osat käy Holleysta, joten siinä mielessä helppoo kun heinäön teko.
     
  8. Itellä on 454:n päällä tommonen 850speed demoni dp ja hyvin on alusta-asti toiminnu...8500km viimekesänä ja kulutus pyöri matka-ajossa 17 l tienoilla.
    Ens kesänä dynoon ja repullinen suuttimia mukaan ja happitunnistimen kautta tarkkailtuna säätöihin niin eiköhän tuo lukema vieläkin pienene ja tehoakin varmaan saadaan kaivettua lisää :smile:
    Ääni demonille !
     

Kerro tästä muillekin!