dieselin neulasuuttimien testipenkki?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja RockHQ, 1.8.2009.

  1. RockHQ

    RockHQ 3rd gear

    Mistähän mä löytäisin kohtuuhinnalla perinteisten neulasuuttimien painetestaukseen tarkoitetun testipenkin, semmosen siis missä pumpataan käsin paine linjaan jossa irtosuutin kiinni, painemittari ja keräysastia sumulle? Pitäis rempata meidän sotalaivasta kolmen scanian suuttimet ja sille hommalle tulee hintaa jos sen teettää dieselpajalla, vaikka tuttuja onkin. Kun tollasessa firmassa olen ollut hetken aikaa töissä toi on tuttu juttu mulle, joten sen teetetyn suutinrempan hinnalla vois saada penkin ostettua, ja tehdä homman itse.

    Niin kyse on 18kpl Scania DSI11 suuttimista.
     

Kerro tästä muillekin!