dieselöinti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Arnes, 9.4.2002.

  1. jiiz

    jiiz Gearhead

    Joo, mulla on '80 Scottsdale 350dx:llä ja '91 Cheyenne v6:lla , vaikka niitä ei ehkä iän takia saisi vertailla niin vakavaksi käyttöpeliksi valitsisin heti bensan. Lähtee laakista -30 asteen pakkasilla, ei tarvii huolehtia vedestä pa:ssa, akkujen kunnosta yms. Bensalla ajelen n. 30 000 vuodessa ja dieselillä kesäisin semmonen 5000+.

    Voi olla tietty, että nuo 6.2/5 -koneet on paljon vaivattomampia kuin 350dx.
     
  2. mätkä

    mätkä Gearhead

    oma autoni caprice 6.2D on tähän asti ainakin pelannu melkein satatuhatta vaikka syylari on kaksirivinen...kuka muuten tietää moottorin oikean käyntilämpötilan? Rupes vaan mietityttään asia...
     

Kerro tästä muillekin!