Dodge Ram 4x4 Cummins. FAQ sivulla 1.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mussemaan, 18.10.2004.

  1. nakkertton

    nakkertton 3rd gear

    Tuli tänään pistettyä kunnon prässätyt hydrauliletkut tohon laatikkoon. Noista laatikon ja lämmönvaihtimen liittimistä kyselin täällä, joku aika sitten. Fatan sivuilta löysinkin nuo liittimien kierteet, mutta mulla erona oli, että lämmönvaihtimessa molemmat kierteet oli 3/8npt.

    Poistin samalla sen takaisku lutkun lämmönvaihtimesta.

    Laatikkokin tuli vahvistettua gearmanilla ja nyt toimii mukavasti. Seuraavaksi pitäisi sitten pikkasen lisätä puhtia cumminssiin.
     
  2. smgt

    smgt 3rd gear

    mitäs kaikkee laatikkoon tehtiin ja mitä kustanti vai onko bisnes salaisuus?
     
  3. sepi74

    sepi74 1st gear

    kuullostaa hyvältä.. Missä? :)
     
  4. 66monaco

    66monaco Gearhead

  5. 66monaco

    66monaco Gearhead

  6. Rannis

    Rannis 3rd gear

    Haha, poijat mittailevat, luulin jo että olin btcf foorumilla. :D :poff:
     
  7. sepi74

    sepi74 1st gear

    :rotfl:
    :rotfl:
     
  8. sisu

    sisu Gearhead

    Hyvinkäällä 14.6, ajattelin käydä kokeilemassa mitä hajoo ja mistä. Olis kiva nähdä muitakin jotka koittaa mennä lujaa näillä rohjakkeilla. B-)
     
  9. kvt

    kvt Gearhead

    Tollanen olis nyt Jenkeistä tulossa [​IMG]
    Big Horn edition 6.7 Cumminsilla.

    Mistä nykyään mahtais saada tuohon halvimmalla vastaavuustodistuksen?
    Tekeekö niitä todistuksia jenkkivalojen sopivuudesta Suomeen vain jotkin katsastukonttorit, vai mistä sellainen kannattais hankkia?
     
  10. smgt

    smgt 3rd gear

    mites paljo täällä on abs jarruihin tutustunutta porukkaa?
    omassa roikkuu tuommonen johto vappaana ja sille on kai 2 paikkaa minne se passaa

    [​IMG]
     
  11. Lord of flies

    Lord of flies 3rd gear

    Eikös toi piuha kuulo tohon jakotukkiin vai mikä ton oikee nimi on. Mulla ainakin siihen tulee piuha
     
  12. Rannis

    Rannis 3rd gear

    Juu menee tohoon keltaseen paikkaan kuvassa,toi liitin on ihan perseestä ja mulla toi tärisee paikasta.
     
  13. smgt

    smgt 3rd gear

    jaa tuohon keltaseen.. :D

    minä kokeilin kiireessä että alapuolella oisi kaks kohtaa ollu mihin se passaa enkä hoksannu enempää ihmetellä. :D
     
  14. 66monaco

    66monaco Gearhead

    onkos kukaan ihmetellyt tuota virtalukon valoa? ite vaihdoin polttimon siihe mut ei toimi...piuhat on ratin puolella ainakin kiinni..virtaa ei tule, eikös tos pitäis olla joku aika rele? onko se samassa missä on summeri mikä ilmoittaa valot päällä tai avain virtalukossa? vai onko erillinen jossain? ei kellää kytkentäkaaviota olis? aika turhahan toi on mutta kerta sellanen on niin oishan se kiva et toimis...

    ja mikäs ilmastoinnissa on kun nyt kun täytin sen niin, kompura lähtee joskus päälle vaikka ei oo ilmastointi päällä??
     
  15. villeri

    villeri 2nd gear

    Virtalukon valo on yhteydessä sisävaloon. Ilmastointi on aina päällä jos puhallus on tuulilasille huurteen poiston takia..
     
  16. 66monaco

    66monaco Gearhead

    aaah oishan toi ny pitänny älytä, niihän se ilmastointi toimii melkein joka autos :D mä vaan koittanu googlettaa tost valosta niin siel lukee et vika vois olla timer relayssä eli tän näkösessä palikassa:
    [​IMG]

    mut en kyl ollu moista ees näkeväni ku eile roplasin..
     
  17. smgt

    smgt 3rd gear

    Minäki ihmettelin tuota ilmastointia ku tasasin välein napsaus kävi kun kytkeyty.
    Nappasin releen pois kun en varma ole onko siellä tarpeeksi mehua ja pitääkö sen nuin toimia.
     
  18. Ck

    Ck Gearhead

    Juu siis pitää napsua ainaki kakkoskoppasessa. Mulla ei kolmoskoppasessa naksu thjäkäynnillä mutta ajossa kyllä, kylmää tulee.
    Jos ei oo tarpeeks mehua sisällä niin ei napsu ollenkaan eikä myöskään toimi.
     
  19. dustez

    dustez Gearhead

    Kyä maar se tyhjäkäynnilläkin naksuu kuhan on alkanu lataan ? :eek:
     
  20. 66monaco

    66monaco Gearhead

    äääh tuo etsimäni "timer delay relay" löytyyki 2 koppasis sisä sulakerasiasta eikä rattipylvään läheltä kuten olin lukennut, se on ykkös koppasissa siellä...7e makso rockautos ni laitoin tilaukseen taas muitten tavaroiden kans..kattotaa saako sil halo ringin toimii...ei taidolla mutta tuurilla! :D
     

Kerro tästä muillekin!