Dodge Ram 4x4 Cummins. FAQ sivulla 1.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mussemaan, 18.10.2004.

  1. exxcevy

    exxcevy 3rd gear

    KARTAANI

    Niin mikset nosta takapäätä ylös pukkien päälle ja katso kynällä tai piikillä takapyöriä pyörittämällä onko onko kartaanissa heittoa... jos on niin sen saa tasapainoon kahdella letkuklemmarilla....elikkä heiton ulomman kohdan vastakkaiselle puolelle ne klemmarin klompit ja siitä kokeilemaan pukkien päällä... klemmareita siirtämällä erikseen halkasian suunnassa ja kokeilemalla niin varmaan saa tasapainoon.... menikö liian vaikeeks.. niintää viesti oli tarkotettu erskalle
     
  2. Mäxä

    Mäxä 3rd gear

    :eek: Oho, eteneepä asiat vauhdilla, edellisessä viestissäni näkyvässä Kadetissa olevat takalevikkeet on tulossa jo kovaa kyytiä neljänä kappaleena Tanperetta kohti... :eek: Nooh, eipä jää aikaa munien hypistelyyn... :rotfl:
     
  3. kippo86

    kippo86 1st gear

    Joo, no ei ainakaa katsurilla olis sanottavaa... :-?
     
  4. kippo86

    kippo86 1st gear

    Pistäppä kuvia kun saat paikallee...
     
  5. Mäxä

    Mäxä 3rd gear

    Joup, pidetään kamera käsillä. Tosin, saattaa mennä kuvaamiseen tovi kun luulenpa ett täytynee kuitenkin vähän modata suuntaan tai toiseen ja kun tyköistuva malli on valmis, ajattelin napauttaa niistä muotit ja myydä niistä tehtyjä levikkeitä sitten tällä foorumilla ramisteille ihan törkykalliiseen sikahintaan niin kukaan ei enää morota tai puhu mulle (eipä oo tähänkään mennessä morottanu!) :poff: :rotfl:


    BTW. Sepin kanssa haasteltiin tänään siinä määrin ett heitin ilmoille ajatuksen ett voitais koittaa pitää satunnaisia meetinkejä ympäriinsä, vaikka 3-4 krt/vuodessa. Eli aloitellaan vaikka porukalla sepin laatikko-projekti, tietoa ja taitoa lienee silloin riittävästi. Sit vähän otetaan, rempataan ja otetaan lisää. Sit kun porukka alkaa oleen sen verran kumarassa ettei uskalla enää asentaa, siirrytään saunoon. Olis aina aiheeseen liittyvää ohjelmaa kokkareilla koko päiväksi, ja ne osallistuu asentamiseen kenestä siltä tuntuu, muut vois antaa siinä vieressä napakoita ohjeita. Eli vapaaehtoista toimintaa...

    Tollasia kokkareita vois sit pitää ympäri maata, kellä nyt sattuu oleen jotain puuhastelua kikottimensa kans. Näyttäis meillä kaikilla olevan vikojen määrän vähintäänkin kohtuullisen. Jos vaikka se kenen kikotinta rassataan, järkkää sen saunan ja ehkä yrittää kysellä majoittumista sopuisasti niin juoma ym kulunki jää jokaisen omille olemattomille harteille. Eli remontti-talkoo-apua saunaa vastaan...

    Todettakoon nyt heti samaan hengenvetoon Erskalle ett voin kertoa heti tältä seisomalta ett alkaa v*tuttaan jos pari seuraavaa vuotta eteenpäin saunotaan ainoastaan Porissa
    :poff: :rotfl:
     
  6. sepi 74

    sepi 74 1st gear

    Jaahans! :pinup: sano että meille sitten saunoon ku laatikko on edes siä autossa päinkään :rotfl: kyydissä on 12v kansi tarttee ruveta kairaileen vähän :rotfl: :rotfl:
     
  7. Erska

    Erska Gearhead

    Mäxän ehdotus kuulostaa aika komialta, sepille sitten vaan kaikki.

    Kyllä muakin vituttais Porissa saunoa niin pitkään! :lol:

    Nyt on Access Roll-Up tonneau cover asennettuna, ei kastu nääs lavatavarat enään. 8)

    Ja tietty voi sinne leimallekin hurautella paremmin mielin.
     
  8. rötkö

    rötkö Gearhead

    kokkarit

    Mites Seppä Millä nopeuksilla menee loikkari sulla lukkoon?? eikös sulla ollu 4lovinen tomaatti?

    Tai muut kokemuksia joilla on 4.10 välitykset? Tietää vaan minkälaista välitystä alkaa hakemaan... Tahtoo loikkarin lukkiutuvan esim 75kmh..

    Toi sepin laatikon asennus pällistely kahveineen kinnostaa kyllä vähäsen :rotfl:
     
  9. Erska

    Erska Gearhead

    Rötkö, mulla menee noin 75-80km/h turbaani lukkoon 4.10 perällä. Noilla mun nykysillä renkailla siis.

    Sama loppuvälitys kuin esim 3.54 perällä 285/75 R16 renkailla.

    Ja rötkö tulee kanssa kekkereihin niin nähdään mitä uutta laitokselle on tehty. :D
     
  10. sepi 74

    sepi 74 1st gear

    Mulla on ainakin semmonen katkasia josta saan lukon päälle vaikka menisin kävelyvauhtia :lol: saa tulla kopioimaan se sydeemi,ja mikä tärkeintä en ole sitä ite värkänny ei oo sähkärin vikaa :rotfl:
     
  11. SKINI

    SKINI 1st gear

    Sepi luistaako sulla lukko kun vähän leikkii katkaisimella ja sopiva kaasujalka? :D ei muuten huono sauna/asennus/meeting idea!
     
  12. sepi 74

    sepi 74 1st gear

    Tällä hetkellä hyvä jos pääsee eteenpäin,sen takia toi uus laatikko 8)
     
  13. seppä

    seppä 1st gear

    Re: kokkarit

    Loikkari lukkiutuu 60kmh jälkeen vauhdista riippuen..keskimäärin juuri jossain 75 kieppeissä. Matelemalla sen saa tosiaan päälle jo about 60kmh, samaten pysyy päällä siihen asti vauhtia tiputtaessa. Jos 60kmh lyö lämän tiskiin niin lukku putoo pois päältä hetkeksi.
     
  14. plymarivani

    plymarivani 1st gear

  15. seppä

    seppä 1st gear

    Mikä mikä kun rotke myyrä tarttee...?
     
  16. Mäxä

    Mäxä 3rd gear

    :eek: Eikös noilla kilkkeillä pitäisi saada vielä vähän enemmän irti tuosta pannusta vai onko siellä jossain joku ahdistava paikka, siis tekniikassa, ei Turengissa..?
     
  17. plymarivani

    plymarivani 1st gear

    Uudet suunnitelmat mielessä (edelleen rami) katotaan jos kauppa käy!?

    Kyllä siellä paljon enemmän on mitä tossa myynti ilmossa lukee,mutta kun ei ole mustaa valkosella vielä toistaiseksi niin ei viitsi elvistellä,kukaan kumminkaan usko ja tulee turhaa väittelyä :oops:

    Noista viri osista on lisätty aika paljon esim.delivery valvet ja afc-jouset,vasta ton penkityksen jälkeen.

    Penkissä kun ajettiin niin ei saatu ahtoja tosiiankaan yli 14 psi:n kun taas tiellä ahdot nousee 35psi:n että heilahtaa,jo siitä voi laskea melkosen tehon nousun tohon saatuun tulokseen,mutta kun ei ole paperilla niin ei!

    Tietääpähän ens kerralla penkissä että pitää jarruilla vastaan niin että savu nousee kengistä :mad:
     
  18. Erska

    Erska Gearhead

    Taitaa olla niin iso potkuri ettei ahtopaineet jaksa nousta ilman kunnon vastusta?

    Se Kalajoenkin rulla vaati aika rajua jarrun painamista että sai alhaalta vetämään.

    Edit: sieltähän se vastaus tulikin. Eikös tuo ole nimimerkin bikerjerk vanha dodge? Vai oletko sama hemmo?
     
  19. plymarivani

    plymarivani 1st gear

    Niin on niin,kadulla pelaa hyvin,mutta rullilla homma on niin äkkiä ohi ettei puhallin huomaakkaan :eek:

    En kyllä ole sama hemmo,enkä tie onko ko.kaverin vanha,voi ollakkin helsingistä aikanaan ramin hain.
     
  20. sepi 74

    sepi 74 1st gear

    Pois alta freeride häjyt tuloo :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!