Dodge Ram 4x4 Cummins. FAQ sivulla 1.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mussemaan, 18.10.2004.

  1. kippo86

    kippo86 1st gear

    Emmä tiedä miten yleistä on, mut mulla ainaki tarkistettiin ajovalojen korkeudensäätö... Siitä selviää huomautuksella, ellei mitään isompaa oo.
     
  2. Aki_A

    Aki_A 1st gear

    Siisteimmät omasta mielestä saa kun ostaa uudet kirkkaat umpiot eteen ja taakse ja vilkut ja niiden sisään esim hellan elementit.

    aika orkkisilta nää näyttää, ei vaan oo sumeat ja keltaset niinku alk. oli :rotfl: kunhan on kirkkaat ja rihlaamattomat että kelpaa ja että sen e leiman pystyy lukea umpion lasin läpi :D

    http://kuvablogi.com/nayta/1058712/
    http://kuvablogi.com/nayta/1013886/
     
  3. aba

    aba Gearhead


    Mistäs oot Aki_A ostanut noita Hellan valoja, mä en sokeena :oops: oo niitä mistään pongannut
     
  4. Aki_A

    Aki_A 1st gear

  5. aba

    aba Gearhead

    Niin no, tuo katalogi löytyy kyllä mutta niitä myynti paikkoja....
     
  6. Aki_A

    Aki_A 1st gear

    Autovaraosa liikkeet, ite tilasin kaustisen autovaraosiin, hyllyssä tuskin on missään kaikkia malleja mutta tilaamalla nuokin tuli kaikki :wink:
     
  7. kippo86

    kippo86 1st gear

    Mistä ootte ostanu pakokaasun lämpöanturin ja -mittarin!?
     
  8. persus

    persus 3rd gear


    mut siis minkä mallisii hellan valoja eteen oot laittanu?vai onko tohon jotain ihan valmiita ja paljokos maksavat?
     
  9. Erska

    Erska Gearhead

    Tää kuulostaa aika mielenkiintoiselta, bongattu jostain Sema2 sivustolta:
    Ja persus: näihin ei saa mitään valmiita E-tuikkuja jotka edes etäisesti näyttäisi alkuperäisiltä, kaikki rakennettava itse.
     
  10. freeride

    freeride Gearhead

  11. sepi 74

    sepi 74 1st gear

    Mitähän toi flekti/syyläri kompleksi oikeen maksais,ku en löytänynnä hintaa :odroll: ois kans tarvetta ku rupee oleen toi oma syyläri aika haperoo 8)
     
  12. kippo86

    kippo86 1st gear

    Kiitoksia! Kannattaako toi olla ennen, vai jälkeen turbon?
     
  13. sepi 74

    sepi 74 1st gear

    freeridehän laitto kuvan mihin se tulee :eek:
     
  14. kippo86

    kippo86 1st gear

    Joo, niin teki. Mut kun niitä on laitettu molemmin puolin turboo... Niin sitä vaan et kummalle puolelle se kannattais täräyttää? Tai kummasta on enemmän hyötyä..? :eek:
     
  15. rammi

    rammi 3rd gear

    Mä laitan turpon persiiseen sen pyro-anturin. Banksin downpipessä on valmis paikka. Olkoon siinä 8)
     
  16. Erska

    Erska Gearhead

    No mullakin on turbon jälkeen, mutta se on sama kuin säätä ennustaisi etanasta...

    Itse laitan kireempien osien joskus saavuttua, tai kun oon tilannut ne niin turboa enne pakosarjaan. Juuri tuohon mihin freeride laittoi linkin.

    Kyllä toi nyt turbon jälkeen downpipessä toimii mutta kannattaa muistaa että se on jäljessä ja jenkkipalstojen mukaan saa lisätä korkeisiin lämpötiloihin 300 fahrenheithiä enemmän. Eli noin 900 F:fää olis maksimi lukema pidempään ajoon turbon jälkeen.
     
  17. julang

    julang 1st gear

    Tuossa kaverin tekele valoista Hellan umpioilla:
    http://www.dodge.harjutie15.com/copperm ... pos=0.html
     
  18. julang

    julang 1st gear

    Itsellä oli edellisessä autossa EdgeJuice mokkula kaikilla herkuilla, anturi oli ennen turboa ja oli ainaki nopea reagoimaan ja toimi. Edgeen sai hälyt jos lämpö nousi tai PA-paine laski :)
     
  19. rammi

    rammi 3rd gear

    Jaa pitäskö sitten olla ahkera ja ruuvata anturi tohon pakosarjaaan...

    onkos muuten tälläseen 1995 dotkeen tarjolla muita vastaavia digidigi mittareita kuin X-Monitor?

    Yrtin tossa katella, että mistä se lootan lämpötilasignaalin vois ottaa, mutten löytäny tietoo kuin 1996- malleihin..
     
  20. hullu hitsari

    hullu hitsari 1st gear

    [​IMG][​IMG] Vielä olisi muutama DSS kaupan. Tarvittaessa tehdään lisää Sisältää kaikki tarvittavat hilkkeet + laakerin suojakumi. Epoxi maalattuna, hinta 100,- Myös DSS -02> valmisteilla. Soita 0400 574979
     

Kerro tästä muillekin!