Dodge Ram Cummins Truck, osien swap sivut.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Aki_A, 27.8.2009.

  1. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Näitä taitaa olla ainakin kahta mallia. Uudemmissa on muovipäällinen siinä yläreunassa. Vanhempi malli ilman muovia kiinnostaa, jos on hyvälaatuinen. Taiwanilaiset ei yleensä ole.
     
  2. cuda1971

    cuda1971 Gearhead

    Tää on ilman muovia.En oo pakettia avannu enkä kyl edes tiedä missä on tehty,jos kiinnostusta on niin voihan ton toki avatakin ja yrittää zoomata josko löytyis vinkki missä tehty?
     
  3. ttl13

    ttl13 1st gear

    Ostetaan auton katon korkeuteen yltävä lavakate Dodge Ram 3500 -03, 6-hengen ohjaamo ja pitkä lava. Myös vetokoukku neliöputki sovitteeseen ja talvirenkaat vanteilla min 17" olis hankinnassa.
     
  4. vinkkeli

    vinkkeli 3rd gear

    renkaat cooper discovery atr 265/70/17

    uudenveroiset ajettu alle 2000km

    370e/kierros

    044/5849742
     
  5. Pertura

    Pertura 3rd gear

    Katos, unohtunu tänne päivitellä tilannetta. Eli stacksit tosiaankin meni Akille. Lavakaukaloita olis vielä :rotfl:
     
  6. lehtinen

    lehtinen 1st gear

  7. cuda1971

    cuda1971 Gearhead

    Simpukan korjaussarja omega 2781 käy 79-up saginaw 800 simpukoihin(large piston)uusi,30e
    Ainakin 1 Gen dodgeissa on tämmönen simpukka.

    0405127642
     
  8. M.S

    M.S 1st gear

    Ostetaan ´95 RAMiin ratissa oleva cruisen katkaisija zydeemi.

    YV tai 0400988413
     
  9. Pertura

    Pertura 3rd gear

    Jos ei käytettyä löydy, niin Rockautolta moinen kapine irtoaa n. $60 + rahti $20-30
     
  10. hzemax

    hzemax Gearhead

    I gen 250 D älikkäs Cummins takapotkuun tarttis etuiskarit , oik . yläpallon ja tietoo miten cruisen saa taas toimiin. Vehje on 91,5 vm
     
  11. 1purehell

    1purehell Gearhead

    Cumminsin perään soveltuva ylivaihteellinen automaatti kiinnostais. Missähän hintaluokassa 47RE/47RH/A518 -laatikot liikkuu? :eek:
     
  12. fourwheeler

    fourwheeler 2nd gear

    Näistä lootista saa corena Jenkeissä 1000USD. Eli korjauskelpoinen on tuon ja turbiinin kanssa hieman ylimääräistä ja tämä loota on peruskorjattava ennen käyttöä. Toki kun tuosta ottaa rahdin pois niin sekin toki vaikuttaa tilanteeseen, mutta Jenkeissähän näitä askeja on hyvin tarjolla. Suomessa kun ollaan niin näitä tomaatteja on hyvin harvoin tarjolla. Nettiauton ja Overdriven kautta olen löytänyt viimeisen 2 vuoden aikana 2 kpl ainoastaan myytävänä ennen omaani.

    A518 on selkeästi heikompi. 47-sarjan lootat ovat A618-sukua. 47RH:seen on helppointa tehdä sähköisiä ohjausmuutoksia, 47RE:hen ohjausmuutokset vaikeampia.
     
  13. SKINI

    SKINI 1st gear

    Lehtijousipakka tarvis, yks riittää! Tarjoa yv
     
  14. Erska

    Erska 3rd gear

    Mulla olis 47RE. alta 100000 mailia ajettu. Toimii. Turbiini kestää noin 300hp asti(vakio).

    Ota vaikka yksityisviestinä yhteyttä jos kiinnostaa
     
  15. Antti P

    Antti P 3rd gear

    - http://public.fotki.com/Antti-P/nykyist ... a/ram.html Hytti takaovilla -01, ei sähkölaseja ovissa. Lava, Sis, alv

    -2001 mallin hyvä ysivartti perä jossa jarrurummut 5x5,5jaolla 3,55 välitys


    -A518/46RH-RE laatikko+ 5.2 Magnum kone ruiskut ja johdot yms boxit. 1600€
     
  16. Antti P

    Antti P 3rd gear

    On tuossa tuo lavakin jouten..

    Pelleissä jälkiä mutta ei lahoja.
     
  17. fourwheeler

    fourwheeler 2nd gear

    Lyhythyttisen Cummins-koneisen täydellinen 3" pakoputkisto turbolta taakse, suoralla pidemmällä jatkopalalla onnistuu siis myös pitkähyttiseen, 4" putkenpää. Downpipe rosteria. Katti poistettu. Rosteriäänenvaimennin. Ei mätää, ei kolhuja tai asennusryssiä, tällä ajaa erittäin pitkään. Otettu pois isomman putkiston tieltä.

    En lähetä, vain nouto. Hinta on 50E.

    Pääkaupunkiseudulla. 050-4868026
     
  18. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Lukkoturbiinilaatikko ei käy 727/518 kytkinkoppaan tai mikä välilevy se nyt onkaan siellä koneen ja laatikon välissä. Lukkoturbiini on paksumpi, vaatii paksumman levyn. Starteissakin on kuulemma eroa, alkuperäinen osuu runkopalkkin. Runkoa voi muotoilla lekalla.
     
  19. Laatikko MYYTY
     
  20. Softail_200

    Softail_200 1st gear

    Tai heivaa suosiolla nuo 518/618 johdannaiset mäjelle ja laittaa sopivalla välilaipalla Allisonia perään.

    Jokin 1000-sarjalaisista pitäis käydä, noissa äly ittessään ja täysin ohjelmoitavissa, vakiona kestää sen 850Nm ja vahvistettuna enempi. Kamu, joka noita työkseen korjailee, ni jaksaa aina hehkuttaa Allisonin puolesta :rotfl:

    Mun Dötsin laatikko taitaa olla A518/46RH.
     

Kerro tästä muillekin!