Drag Show 28.10. Ruskeasuon TB klo 19:58

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja rebel58, 25.10.2005.

  1. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Simon päivänä eli tulevana perjantaina 28.10.05 paikka Etelä Suomen Korkean Tehon Akatemia eli kaikkien paskanpuhujien Mekka Ruskeasuon TB Helsinki Mannerheimintien päässä. Helppo tulla kauempaakin. Kehä I tai III ja sieltä Hämeenlinnantietä (vai onks se nykyään Tampereentie?) Hesaan niin se on kaupunkiin tullessa heti kohta pikatien jälkeen ennen keskustaa vasemmalla. Nöyryytys alkaa klo 19:58 eli tulkaa kaikki paikalla silloin.
    Asiasta enemmän street/race osastolla finaalit lähestyvät-kiitosten paikka topic.
     
  2. Bitch

    Bitch Gearhead

    Olettehan varanneet koko TB:n showlle, että kaikille paikalle tuleville on tilaa...?
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Siis transvestiittishow ? ainakin enkun sanakirjan mukaan.
     
  4. Muki

    Muki Gearhead

    Varsinkin kaikki alle 11.68 ajaneet tervetuloa "nöyryyttämään", hehheh.
     
  5. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Jep, tulossa ollaan. Toi aikatavoite juttu taitaa just just alittua joten kai mä sitten uskallan :rotfl:

    No joo, mullahan taitaa olla oikein kutsukin tonne karkeloihin, ihanninku sivuosan esittäjänä, vaiko kenties pääosan :oops:
     
  6. Muki

    Muki Gearhead

    No mutta eihän lukuharrastuksessa mitään pahaa....

    :rotfl:
     
  7. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Mutta mitäs sitten, jos lueskelee hame päällä. Mä voisin kyllä herrasmiehenä luovuttaa koko ton alletaitto paperi-paska nivaskan ihan vaikka avaamattomissa paketeissa sulle, tai lähes kenelle tahansa, jos vaan kiinnostusta riittää. Kaikki vapaaehtoiset ilmoittautukoon tälle palstalle :rotfl:
     
  8. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Eiks tohon pakettiin kuulunut koe joka lehden jälkeen, ja hylätystä vuos lisää?
     
  9. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Tuli kyllä ehdotus, muttei mitään konkreettista täkyä, johon vois tarttua. Joku tais todella ehdottaa tollasta, tais muuten olla Käkö, muttei ole ilmoittanut mitään vastavetoja ehdotukselleen. Näinollen ilman vastavetoja on ihan turha puskista huudella, sillä metsästä kuuluu vaan kaiku (ei Kieku) joten toikin ehdotelma taitaa sitten hukkua ihanniinku tuulen suhinaan.
    Mutta kyllä tääkin on mahdollista, jos vaan täky on tarpeeksi mielenkiintoinen :rotfl:
     
  10. Muki

    Muki Gearhead

    Mä olen vahvasti sitä mieltä - ja luulen että Artsikin - jotta kyllä se on silti pahempi juttu, tuo lukuharrastus, me sentään päästään yhden illan lusimisella kuten sovittu on, mutta en tiedä auttaako tossa edes Paperiliittoon liittyminen, on se sen verran paha paikka vaikka kohde ei mikään eilisen teeren heppu olekaan.

    Toistaiseksi ainakin vielä mieluummin tyllihame kuin tuninkitötterö

    :rotfl:
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    whoot...mikä juttu... perjantaina...tuun jos en oo töis..vai onks tää joku läppä :D
     
  12. artsiss

    artsiss 1st gear

    MIES lupaa minkä pitää!!! Öööh tai sitten pitää hametta. Meniköhän tää nyt oikein. Perjantaina kuitenkin tavataan. Surukseni olen aistivinani että DS 325 ei ymmärrä tulevan 12kk:n lukuelämyksen arvoa ja antoisuutta. Kun tarkasti opiskelee Suomen ykköstuning/tyttö/power/drifting lehteä, niin kohta löytyy POTENTIAALIA ja VIIHDEKESKUSTA ja NEONvaloa autosta kuin autosta. Ehkä löytyy myös idea uuteen motiivimaalaukseen ja tooosi isoihin bling bling vanteisiin!!? Antoisia lukuhetkiä t. ARTSI PS. Kyllä mä vielä joskus ajan tosi lujaa :oops:
     
  13. Käkö

    Käkö Gearhead

    Ei täs kohti tarvii mitä vastavetoja :rotfl: , itepä tilaat ja muut on hamosissa :rotfl:
    :rotfl:
     
  14. Käkö

    Käkö Gearhead

    Me ei olla ajettu noin kovaa mut me tullaan silti... :rotfl: :rotfl:
     
  15. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Aiai, taitaa jäädä sittenkin väliin kun on tota lasten hoitoa ja muuta ohjelmaa.
     
  16. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Mopemään ethän jätä vuoden hauskinta tapahtumaa väliin? Me ollaan kahdella autolla liikkeellä ja näyttää että muksujakin on alkuillasta mukana, vaikka ei kai toi mitään pienten lasten showta olekkaan. Eli voidaan hakee sut ja seurueesi Pitskusta tai himasta?
    P.S. Mukin hame on niiiin hieno että se on nähtävä live! Tuskin hän sitä enää tuon jälkeen pitää, tai ei siitä tiedä? :rotfl:
     
  17. Muki

    Muki Gearhead

    Mun piti heti vastata tähän, mutta meni aikaa kun yritin miettiä olisiko mitään syytä miksi pitäisin jatkossakin, - en keksinyt. Siis en pidä :rotfl:
     
  18. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    No sitten se jäädytetään ja nostetaan Drag Racen Hall Of Famen kattoon eli TB:lle! :rotfl:
     
  19. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Katotaan, mä oon kyllä kinnerillä liikenteessä joten jos vaan saa sovitettua aikatauluihin...., tosin mä uskon, että esitys tullaan videoimaan ja tulee myös ladattavaks netistä!
     
  20. Muki

    Muki Gearhead

    Onks tää nyt se "piston skirt" mistä isot pojat puhuu. Vai joku ihan muu "skirt".
     

Kerro tästä muillekin!