Duramax Silverado GM

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja MaxDura, 27.8.2006.

  1. MaxDura

    MaxDura Gearhead

    Toimii :rotfl:
     
  2. mn12

    mn12 1st gear

    Onnittelut onnistuneen viritksen johdosta!

    Kai tänne jotain videoo saadaan jossain vaiheessa??
     
  3. r.timppa

    r.timppa 1st gear

    tos on sitä munaaa!tuleeko sipoost päin joskust vastaan vai onko se joku toinen????
     
  4. MaxDura

    MaxDura Gearhead

    Korjataan, toimi. :poff:
    Sain auton pelaamaan ihan hyvin, mutta koko ajan herjasi korkeaa linjapainetta. Koeajolenkin jälkeen kävin himassa ja paluumatkalla auto kuoli risteykseen kaasua höllätessä.
    Lähti käyntiin kun otti toiselta pumpulta virrat pois, jolloin pumppu antaa täydet syötöt koko ajan. Lievä kolkutus tuli kun painoin kilsan himatalliin, mutta isommalla kaasulla ääni oli vähän siedettävämpi :lol:
    Täytyy huomenna perehtyä vähän tarkemmin.

    Ainakin kaikki nesteet pysyi sisällä ja muutenkin tuntui ihan kuosissa olevan poislukien nyt toi syöttö-ongelma.

    Potentiaalia kuitenkin on kunhan noi pikku vastukset voitetaan, aika iloisesti nakki lauloi puolikaasullakin.
     
  5. MaxDura

    MaxDura Gearhead

    Sipoon ja vantaan rajoilla tässä asutaan.
     
  6. Trailblazer

    Trailblazer 1st gear

    ja valmiista vehkeestä sit vähän kuvaa kehiin kans, jookos? (että tietää vinkata jos tulee vastaan) 8)
     
  7. MaxDura

    MaxDura Gearhead

    Taas toimii, oli linjapaineen anturista jäänyt liitin irti. Että osaa ihminen tuntea itsensä tyhmäksi.
    Hyvin suti kolme ekaa vaihdetta läpi, sitten piti höllätä kun meinasi mennä jakajaa päin, ja satasesta lähdin ohittamaan edelläajavaa niin siinäkin rupesi pyörittämään tyhjää.
    Nyt tossa on street-kartta, en tiedä mitä kill-asennossa tekee. :rotfl:
    Kaipa toi kohta on sisäänajettu tai -sudittu.
     
  8. Erska

    Erska Gearhead

    Hieno homma että toimii. Eiköhän ois varttimailiajan,dynojen ja ja ja videoiden paikka ennenkuin kaverit kurkkaa lohkosta läpi? :D

    Sä tarttet selkeesti isommat renkaat alle ja paripyörät jos noin sutii. :wink:
     
  9. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Satasesta?
    Sadasta kilsasta vai meidän mailista, eh?
    Onks sulla ne 100 mile stopparit nyt historiaa?

    Nyt tulee Simolta avautumista, halusitte eli ette. Toi Auto teki ison vaikutuksen kun sen alkukesästä näin iltapäiväruuhkassa Hämeentiellä helteessä. Turhaantuneet tdi gti pellet yritti ajaa kilpaa kuka pääsee ekana motarille? Mä olin kiltisti tuolla MaxDuran maititsemalla ISOLLA MUSTALLA AVOLLA ruuhkakaistalla jonottomassa että pääsis motarille kun tämän turbo vihelsi viereisellä kaistalla.
     
  10. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Se toimi. Ei tunkenut välin niin kuin taksit ja pizzakuskit. Ei tarvinut. En tiedä tajuuko normi lättykuskitjamursuviiksitaksihomot että tuossa on enemmän kuin niiden nykypaskoissa vaikka sekin on enemmän kuin 10 vuotta sitten noil
     
  11. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Täällä jatketaan.
    Yritin lainaa mitä bongasit liikenteessä topicikin tänne, mutta ei onnistu tän nettibaarin koneella. Kerro nyt mitä kävi? Yllättikö iso teho ihan oikeasti? Hyvä ettei käyny muille, eikä sulle, mtn. Mutta mutta nyt henkisen selkäsaunan ja ehkä pienen shokin jälkeen kerro Letukasta? Kalsarit saa puhtaaksi pesukoneesa. Sun aivan helevetin siistiä liekkimaalausta ei ehkä paikkamaalilla? Tai jos on huipputyyppi kuka tekee niin voi saadakin? Niin kuin sun autodsa on? Ne on vain materiaa.. Peltiä, maalia ja kalsareita saa rahalla. Ihmisen henkeä ei. Mutta ei kai oltu niin lähellä että kalmankurki olisi vilahtanut ja sulla käynyt mielessä että tähänkö tämä elämä nyt loppuu?

    No ne niistä syvällisistä. KERRO MITÄ TAPAHTUI? Toi on painava auto. Tehoa on. Se ei ole mikään viriviri välikoppa esco mikä suoristuu vastaheitolla ja kun vähän päästää, tai lisää kaasua. Painavaa autoa on 5 kertaa potenssiin 8 vaikeampi hallita kun se kuin kevyempää.
    Ei kai sulle tulle paniikki ja pidit tallan tiskissä? En usko. Mutta iso teho saattoi yllättää sinut. Tervetuloa kerhoon..
     
  12. MaxDura

    MaxDura Gearhead

    Mä oon varmaan ainoa ihminen maailmassa jolla karkaa auto kolmenkympin vauhdissa hanskasta.
    Pitänee mennä liukkan ajon kursseille kun tuntuu toi musta jää yllättävän. :rotfl:
     
  13. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Kiitos yv MaxDura. Olisi tuon voinut kaikille meille muillekin kuolevaisille kirjoittaa. Kiitos kutsusta. Tulen heti kyytiin kun mahiksen saan. Ja tämä on sitä Simon kusipäisyydyn maksimointia. Itse vedän täysiä, mutta pelkään vitusti olla muiden kyydissä jos on tehoa, vaikka olisi puikossa Vatanen tai kuka tahansa MM. Mä lähden heti! Mutta sun pitää ottaa vaihtrahat ja tulla mun kyytiin, jos tosta selvitään...
     
  14. Trailblazer

    Trailblazer 1st gear

  15. MaxDura

    MaxDura Gearhead

    Purin tossa ton vanhan moottorin, ja jokainen kiertokanki oli enemmän tai vähemmän banaani. Samaten nokka-akselin rattaan lukituspinni oli taipunut ja kulunut neljänneksen poikki. Putosi akselista irti sitten ihan itsestään eikä tarvinnut edes sormilla irroittaa.
    Neljän veivin laakerit oli myös aika finaalissa.
    Kansipahvi oli sökö, konehan kehitti painetta jäähdytysjärjestelmään.
    Koneella oli ajettu noin 100000 mailia kun auto mulle tuli, ja pari-kolmekymmentä tuhatta kilsaa tolla isommalla ahtimella.
    Kyllä näköjään oli viimeiset hetket tolla padalla jäädä seisomaan ennen isompaa vauriota.
    Eli ilman billettiveivejä ja kansistudeja ei kannata alkaa hirveesti ahtamaan.

    Superhyvälaatuisia kännykuvia:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  16. MadMike

    MadMike Gearhead

    ei ooo duramaxista sitten venekoneeksi...
     
  17. MaxDura

    MaxDura Gearhead

    Onhan ne niitä tehneet.
    Niin kauan kuin pitää tehot alle 500 hp:n ei pitäisi olla ongelmia alakerran kanssa.
     
  18. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Veivit taipuu, mutta ei katkea eikä tule lohkosta ulos.
     
  19. MaxDura

    MaxDura Gearhead

    Tossa on vertailuna vakiot ja uudessa koneessa olevat croverin veivit.
    Onhan niissä vähän eroa :eek:

    [​IMG]
     
  20. janne tiainen

    janne tiainen 1st gear

    duramax,silverado

    Itselläni on 2002v Chevrolet Silverado C/K2500HD 4x4 Crew Cab,DURAMAX 6.6l
    Allison automatic 1000s.Auto ostettu Californiasta joten siinä on vain 220kW. 5hv vähemmän kuin vakiona .
    Mitä öljyjä käytätte mootorissa ?itselläni oli 15w-40 kendall oli, jotenkin tuntui jäykältä joten vaihdoin mobilin delvak 1, 5w-40 kone toimii minusta paremmin .(testi menossa)12-14l sataselle diseliä meneee
    laatikossa on kendallin dexron III,Mutta ajatelin tilata ,TranSyndTM by Castrol for Allison Automatics.suomesta saa vain 200l pytyssä joten pitää tilata U.S.A:ta[/img][/url]
     

Kerro tästä muillekin!